AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er med i en venninnegjeng på fire som gjerne drar bort en helg på hyttetur sammen, går tur sammen og slikt. Alle elsker å se på bilder fra tidligere turer og slikt, men det er skjeldent de tar bilder. Det er som regel jeg som tar bilder, og det gjør meg ingenting. Men jeg har flere ganger spurt om de kan bruke kameraet mitt og ta et bilde av meg, for å vise at jeg også var med på turen. Da knipser de et bilde uten egentlig å se. Jeg har omtrent tre uskarpe bilder fra hele fjor, og ingen skarpe. Et par ganger har jeg bedt de ta et ordentlig bilde, ta fem stykker når du først er i gang. Men de gidder ikke. Hvorfor? Jeg tar gjerne fem-ti bilder av hver situasjon for å være sikker på at bildet blir bra. Anonymous poster hash: 00ccd...c32 2
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er med i en venninnegjeng på fire som gjerne drar bort en helg på hyttetur sammen, går tur sammen og slikt. Alle elsker å se på bilder fra tidligere turer og slikt, men det er skjeldent de tar bilder. Det er som regel jeg som tar bilder, og det gjør meg ingenting. Men jeg har flere ganger spurt om de kan bruke kameraet mitt og ta et bilde av meg, for å vise at jeg også var med på turen. Da knipser de et bilde uten egentlig å se. Jeg har omtrent tre uskarpe bilder fra hele fjor, og ingen skarpe. Et par ganger har jeg bedt de ta et ordentlig bilde, ta fem stykker når du først er i gang. Men de gidder ikke. Hvorfor? Jeg tar gjerne fem-ti bilder av hver situasjon for å være sikker på at bildet blir bra.Anonymous poster hash: 00ccd...c32 Kjøp fjernutløser ( m fjernkontroll) el. lignende utstyr til kameraet ditt
Gjest Tanana Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Dette høres ikke ut som særlig gode venner. 11
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er med i en venninnegjeng på fire som gjerne drar bort en helg på hyttetur sammen, går tur sammen og slikt. Alle elsker å se på bilder fra tidligere turer og slikt, men det er skjeldent de tar bilder. Det er som regel jeg som tar bilder, og det gjør meg ingenting. Men jeg har flere ganger spurt om de kan bruke kameraet mitt og ta et bilde av meg, for å vise at jeg også var med på turen. Da knipser de et bilde uten egentlig å se. Jeg har omtrent tre uskarpe bilder fra hele fjor, og ingen skarpe. Et par ganger har jeg bedt de ta et ordentlig bilde, ta fem stykker når du først er i gang. Men de gidder ikke. Hvorfor? Jeg tar gjerne fem-ti bilder av hver situasjon for å være sikker på at bildet blir bra.Anonymous poster hash: 00ccd...c32 Eller skaff deg fotointeresserte venninner/venner gjennom fotokurs el.l.
Athene Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Mange er ikke noe interessert i å ta bilder. Selv om du ikke hadde hatt med fotoutstyr, hadde de neppe stilt med kamera selv. Jeg trur neppe venninnene dine gjør dette med vilje, og i alle fall ikke for å såre deg. Så det første som slår meg er at dette er en litt smålig ting å være skuffet over. Dine alternativer er å ta det opp med dem, kjøpe fjernutløser som foreslått over eller slutte å ta bilder av dem - enten ved å kun ta av landskap eller å la kamera være igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 De liker deg nok ikke så godt. Flaue over å være med deg. Beklager, men jeg ser ingen annen forklaring.. Anonymous poster hash: b4e18...996 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Å ha gode bilder av seg selv, og nylige bildet i denne facebook-infiserte verdenen er jo egentlig kjempeviktig da. Veldig synd om man aldri blir tatt bilde av Anonymous poster hash: 5e1a3...7e9 1
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 De liker deg nok ikke så godt. Flaue over å være med deg. Beklager, men jeg ser ingen annen forklaring.. Anonymous poster hash: b4e18...996 Du er patetisk!
Gjest LonelyAngel Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 De liker deg nok ikke så godt. Flaue over å være med deg. Beklager, men jeg ser ingen annen forklaring.. Anonymous poster hash: b4e18...996 Dust.. Jeg tror at de rett og slett ikke liker å ta så mye bilder, i og med at de aldri har med kamera selv. Begynn å ta med ditt, og send det litt rundt slik at alle blir tatt bilde av Du kan også si at du gjerne ønsker å bli tatt bilde av for å huske kvelden.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmja. Kjipt ja. Får be dem om å ta noen bilder som du er med på også da. Anonymous poster hash: c41b1...070
Dunkel Skrevet 28. juli 2013 #11 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Du kan jo ta bilde av f.eks. deg med alle venninnene dine i bakgrunnen da? Men det virker ikke som om venninnene dine er så interessert i det å ta bilder og sånt, noe jeg skjønner er fortvilende. Det er jo kjekt å ha noen minner fra ting man har vært med på opp gjennom tidene! Prøv å fortelle dem at du ønsker å ha litt minner fra der dere er, og at det hadde vært kjekt om det ble tatt noen bilder utover kvelden av alle sammen Endret 28. juli 2013 av Dunkel 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #12 Skrevet 28. juli 2013 Ja, det er litt teit av meg henge meg opp i det men jeg hadde satt pris på hvertfall ett bilde av meg på hyttetur. Fjernutløser har jeg ikke tenkt på, god idé! Jeg har jo prøvd å be dem ta bilder av meg i forskjellige situasjoner, men det funker jo ikke. Når de har bedt om å få tatt mange bilder til profilbilde på Face så har jeg brukt tid på å få gode bilder av de, men så få jeg kanskje to ufokuserte bilder tilbake. Nesten hver gang vi er sammen er det bare jeg som har med kamera så jeg legger det midt på bordet, og de andre bruker det innimellom til å ta bilder av maten eller noe rundt seg. Så de er jo interesserte i å forevige minnene. Anonymous poster hash: 00ccd...c32
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #13 Skrevet 28. juli 2013 Kjøp fjernutløser ( m fjernkontroll) el. lignende utstyr til kameraet ditt Evt. kan hun få seg gode venner. Skulle ikke være nødvendig med slikt utstyr for å bli tatt bilde av når man er sammen med vennene sine! Beklager TS, men dine venner høres ikke noe særlig interessert ut i deg. Jeg vil i alle fall ha bilder av vennene mine, også den som eier kameraet. Anonymous poster hash: 8e234...0a5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #14 Skrevet 29. juli 2013 Sitter i samme båt. Masse venniner som er kjempe glad i å ta bilder, men ingen som tar av meg. Og de få gangene de gjør det når jeg spør ser ikke bildet (ikke fler tall!) ut. Stor slagen fest? Neste dag på face er det tusen bilder av alle vennene mine, til og med samboeren min er med i mange av bildene og ikke ett eneste ett av meg. 25 års dagen min, tusen bilder tatt den kvelden, ikke ETT av meg. Av alle dager trodde jeg ikke jeg måtte be noen ta bilde av meg akkurat den kvelden.. (Jeg hadde det fryktelig travelt, alt for mange gjester og ting som måtte ordnes hele kvelden så fikk ikke tid til bilder og kontrol på det selv. overlatte det til en vennine og samboeren min. Yesss..) Aner ikke hva som gjør det. Jeg er ikke akkurat stygg eller tar meg grusomt ut på bilder..? Anonymous poster hash: 60907...936 2
-Jiinxs- Skrevet 29. juli 2013 #15 Skrevet 29. juli 2013 (endret) Det er da virkelig ikke vanskelig å ta et bilde og samtidig få personene på bilde i fokus. Jeg ville skyldt på dårlige venner, som ikke bryr seg nok til å ta et ok bilde. Endret 29. juli 2013 av -Leon-
Faina Skrevet 29. juli 2013 #16 Skrevet 29. juli 2013 Dårlige venner! Jeg hadde sluttet å ta bilder av dem når de ber om det. Det skal da virkelig ikke være nødvendig å ha med selvutløser for å få ordentlige bilder av seg selv når alle andre blir tatt bilder av. Nei, vet du hva! Denne gjengen klarer du deg fint uten.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #17 Skrevet 29. juli 2013 Jeg er med i en venninnegjeng på fire som gjerne drar bort en helg på hyttetur sammen, går tur sammen og slikt. Alle elsker å se på bilder fra tidligere turer og slikt, men det er skjeldent de tar bilder. Det er som regel jeg som tar bilder, og det gjør meg ingenting. Men jeg har flere ganger spurt om de kan bruke kameraet mitt og ta et bilde av meg, for å vise at jeg også var med på turen. Da knipser de et bilde uten egentlig å se. Jeg har omtrent tre uskarpe bilder fra hele fjor, og ingen skarpe. Et par ganger har jeg bedt de ta et ordentlig bilde, ta fem stykker når du først er i gang. Men de gidder ikke. Hvorfor? Jeg tar gjerne fem-ti bilder av hver situasjon for å være sikker på at bildet blir bra. Anonymous poster hash: 00ccd...c32 Jeg ville tatt med kamera, men ikke tatt noen bilder selv. Ville satt det på bordet, så de som vil kan ta bilder. Hvis ingen vil ta så blir det ingen bilder. Når dere er på tur, så bruker du selvutløser, så dere alle er med:) ikke ta av bare de:p Anonymous poster hash: c8f6a...713
bebisss Skrevet 29. juli 2013 #18 Skrevet 29. juli 2013 Jeg kan oppleve det samme, når det er steder jeg er med venner eller slikt så er det alltid bilder av alle andre på bilder untatt meg. og jeg syns ofte det er flaut og spør "hey, gidder du ta ett bilde av meg eller?" mens jeg sitter der å poserer, når jeg vet noen tar bilder av meg så blir det alltid så kleine og stygge bilder alikevell.. syns det er litt stygt av vennene dine å være for opptatt av seg selv til å gidde å ta ett skikkelig bilde av deg når du spør om det. Jeg ville satt kameraet på selvutløser på ett sted du vet det tar bilde av deg, da får du ett bedre bilde enn noen av vennene dine gidder å ta.. 4
Gjest gjest Skrevet 29. juli 2013 #19 Skrevet 29. juli 2013 Huffda, stakkars. Jeg elsker bilder selv om det meste ligger på laptop-privaten. Er så fint å se gjennom bildene, året 2010 til 2013 osv. Skjønner deg godt. Skjerpings på venninnene dine.
Auroressa Skrevet 29. juli 2013 #20 Skrevet 29. juli 2013 Høres ikke ut som noen gode venninner.. Hadde ikke syntes det hadde vært koselig selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå