Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en helt vanvittig kjekk gutt på en fest for en tid tilbake, vi pratet litt der og da, men når kvelden var over tenkte jeg ikke mer over det. Nå har vi møttes ute igjen ved et par anledninger (vi har mange felles venner) og har pratet en god del og blitt bedre kjent da. Ikke bare er han tidenes kjekkeste, men han er utrolig morsom og oppegående også! Vi har så utrolig god kjemi, det er ikke et stille øyeblikk, praten flyter, latteren henger løst, og jeg har ikke hatt det så morsomt som på disse kveldene på langt tid.

Selvfølgelig har jeg latt meg sjarmere i senk, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på han. Jeg er vanligvis ikke så lett å sjarmere, så dette er ganske nytt for meg.

Han får ofte mye oppmerksomhet fra jenter, og jeg føler at han er litt "out of my league" på så mange måter. Dermed kommer usikkerheten snikende. Så jeg lurer derfor på om noen har gode tips til hva jeg kan gjøre nå? Er det bare til å legge ballen død med en gang, eller finnes det et lite håp der?

Anonymous poster hash: 81073...5ed
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du vanligvis ikke så lett å sjarmere? :) ..vet ikke helt jeg.

Jeg synes det høres litt ut som du putter ham på en pedestal når du nevner at han er "Out of my league" og den slags snodig surr. Men du burde jo slettes ikke undervurdere deg selv heller. Og du burde også hvor hvor bra du selv egentlig er, og at du egentlig virkelig fortjener hva enn du går å drømmer om.

Og mer..

Det høres ut som du ikke har behandlet så bra og da. For selvsagt er du bra nok.

Jeg tror ikke på noen måter du engang kunne ha blitt noe bedre. :)

Anonymous poster hash: 1fd27...df5
Gjest .-L-.
Skrevet

Hvis han bruker tiden sin på deg så er nok ikke du så out of his league som du tror.

Spør om han vil finne på noe da.. Når en person har litt å velge i så er det lurt å skille seg ut. Med det mener jeg ikke å gjøre noe overdramatiske greier som i hitch, men kanskje å vise noen sider av seg selv som ikke andre jenter gjør.

Hun siste jenta jeg falt for var veldig hensynsfull og kjærlig mot andre og sine nærmeste. Jeg smelta litt av det :P

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for gode tilbakemeldinger og en liten boost!

Tror jeg skal manne meg opp til å spørre om han har lyst til å finne på noe :-)

• Liker 2
Skrevet

Som en klok AB en gang sa ; ......pedestal når du nevner at han er "Out of my league" og den slags snodig surr. Men du burde jo slettes ikke undervurdere deg selv heller.

"Er det bare til å legge ballen død med en gang, eller finnes det et lite håp der?"

Selfølgelig er det håp når dere har de så trivlig sammen!
Sleng deg på fæisern, snapchat eller hva nå måtte være av chatterier dere ungdommer bruker nå til dags! Be han med ut på en øl eller noe annet koselig før sommern er over og en eller annen dame tar initiativ og røver han fra deg :)

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

TS her.

Yay! :)

Skrevet

TS her.

Kjør på! Du kommer ikke til å angre uansett hva svaret blir, tro meg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...