MarianneE Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Litt hjelp? Jeg trenger en ny mascara! Har prøvd den firkanta gull fra L'oreal (Longtidue) og Lancome (Definicils) L'oreal var bra, for da fikk jeg super lange øyenvipper, men jeg syntes den kladda seg så sammen. Lancome gir meg ikke så lange øyenvipper, men kladder da ikke! Gi meg gjerne de to sammen!! Ha dere noen og anbefale?
Gjest Cuddly Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Har ikke prøvd den, men Dior har kommet med en forlengende mascara.
Arkana Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Etter å ha prøvd Yves Saint-Laurent Faux Cils har jeg aldri hatt behov for noen andre, den er super.
MarianneE Skrevet 20. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2004 Dior er tingen med andre ord? Har hørt mye skryt om H.Rubenstein også jeg. Noen som har prøvd den? Egentlig vanskelig dette, for mascaraer er veldig individuelt......
Gjest Virvel Skrevet 20. april 2004 #6 Skrevet 20. april 2004 Kanebo 38 °C er den eneste for meg. Den gir kanskje ikke så mye volum eller lengde, men det er jeg ikke ute etter, heller. Jeg vil se mest mulig naturlig ut, og jeg har aldri vært borti en mascara som ser bedre ut eller sitter bedre enn Kanebo. Samtidig er den så utrolig lett å få av igjen. Åååå som jeg elsker den lille greia der.
Rio Skrevet 20. april 2004 #7 Skrevet 20. april 2004 jeg liker orlane lengthening treatment mascara.. nada klumper, og forlenger, er litt glossy, gjør ikke vippene stive og inneholder vitaminer som skal styrke vippene.. om jeg gnir vippene med fingrene så er det veldig lite som kommer av! i forhold til lash discovery fra loreal, om jeg gnir så kommer det av klumper og mye av sverten, den gjør også vippene mine stive.. bare en liten sammenligning
Gjest Butterflygirl Skrevet 20. april 2004 #8 Skrevet 20. april 2004 Jeg synes ikke maskara av hr er noe. har vertiginous og den er tørr og lukter rart. vippene blir ikke noe lengre og ikke noe bueeffekt. men så har jeg jo korte vipper, men diorshow vil jeg anbefale.bruker den selv nå. lukter greit også. eller så er clinique maskara ganke greie da.
Julie Skrevet 20. april 2004 #9 Skrevet 20. april 2004 HR sine mascaraer er gode, men tørker ut så fort :-? Diorshow er ok, stor børste som en må venne seg til.
showgirl Skrevet 27. april 2004 #10 Skrevet 27. april 2004 Nå sitter jeg klar for å bestille diorshow men ser ikke ut at de har den på strawberrynet :-( Får bare prøve å se om jeg finner noe annet. På tide jeg skaffer meg noe til vippene mine så jeg kan blunke litt forførisk
Gjest Ethereal Skrevet 27. april 2004 #11 Skrevet 27. april 2004 HR Spectacular holder glatt i tre måneder, og da bør du uansett kaste mascaraen og ta i bruk en ny (normalt sett bytter jeg etter 8 uker, men ikke Spectacular).
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2004 #12 Skrevet 27. april 2004 Har prøvd uttalige mascaraer, men det beste jeg har funnet er faktisk Maybelline Sky high curves. Det aller verste var YSL, huff. Loreals synes jeg tørker ut så fort. Lancome var helt greit, men ikke verdt pengene.
Petronella Skrevet 27. april 2004 #14 Skrevet 27. april 2004 Har ikke prøvd den' date=' men Dior har kommet med en forlengende mascara.[/quote'] Ultimeyes heter det nye vidunderet Den er fantastisk..den kan også brukes sammen med diorshow så får du verdens vakreste vipper
SunAndMoon Skrevet 27. april 2004 #15 Skrevet 27. april 2004 Niveas nye mascara med gummibørste... har vel svart på dette tidligere i en annen tråd også. separerer vippene bra, og det blir ikke overflødig med mascara på øyenvippene - og den sitter godt! Kjempe fin for meg ihvertfall - som ikke tåler sminke/mascara så godt (allergisk) Anbefales! Ikke er den dyr heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå