Gå til innhold

Opplevelser på Vestlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å kjøre Vestlandet i sommer, kanskje ned til Bergen eller der omkring. Hva bør jeg få med meg på turen? Jeg finnes ikke kjent der....

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm..Attraksjoner i Bergen:

Akvariet

Bryggen

Fiskertorget

Fløien

Ulriken

Edvrad Grieg hus

Ole Bull`s hus

På Voss kan du rafte, prøve fjellklatring og andre ekstremting, tror jeg..

http://www.uib.no/Bergen/reiseliv/guide/se...eter/index.html

Høm..Hva mer er det på Vestlandet da?

Nikke.gif~~~Nikke.gif

...Shelly...

Nikke.gif~~~Nikke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: shelly den 2002-06-09 10:41 ]

Skrevet

Bergen er jo en attraskjon i seg selv da icon_wink.gif

Akvariet er et must når du er i bergen!

Er du på voss så må du prøve rafting!

Kjempe kjekkt!

Dessuten har du Hardanger !

Er du glad i natur så er folgefonna ytterst i hardagerfjorden en finfin klatre stige. Om du liker å gå i fjell!

Ålesund er en kjempe grei by. Den har også et veldig intresant akvarium...

Det kommmer jo helt ann på om du har barn! Og om hva du vil se !

12

Gjest Kinga
Skrevet

Dystonia icon_smile.gif

Har du tenkt deg til Bergen, vil jeg anbefale deg å få med deg Øygarden! Du kan lese litt om kommunen her:

http://welcome.to/oygarden

Det ligger 30-45 min. biltur vestover fra Bergen sentrum. Nydeligste stedet på jord, spør du meg (tilbrakt alle mine somre der siden jeg var knøtt).12

Skrevet

Akvariet i Ålesund er mykje meir interessant enn akvariet i Bergen!

Jostedalsbreen, og bremuseet i Jølster er også flott.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Atlanterhavsveien!

Mellom Kristiansund og Molde.

Stopp på Bud og spis fiskesuppen til Arne.

Få med deg Moldejazz.

Og ta fergen fra Molde og fortsett videe til Ålesund - se Jugendbyen - Akvariet.

Klem fra Siri icon_biggrin.gif

Skrevet

..også gamle bergen og ikke minst, fløyen! icon_biggrin.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Båttur inn Lysefjorden

Preikestolen

Kjerag

Utstein kloster

Gamle Stavanger

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Så koselig at du vil til Vestlandet da!

Her kjem nokre forslag frå meg:

Ålesund er ein fin jugendby du bør stikke innom!! Derifrå kan du ta hurtigbåt til Runde og fuglefjellet der Lundefuglen bur!

Ellers så må eg anbefale deg å ta turen til Geiranger, der er heilt fantastisk om sommaren, fjell og fjord + eit nydeleg klima!!!! Visste du at dei dyrkar fram aprikosar der?? For å kome dit, kan du feks køyre til Hellesylt og ta ferga derifrå inn heile Geirangerfjorden forbi fantastiske fjell (de 7 søstre++) og fossar!! Turen tek ca. 1 time. Så kan du køyre frå Geiranger, opp Trollstigen og til Strynefjellet for å stå på sommarski i shorts/bikini eller for å sole deg litt!

Derifrå kan du køyre dei 3 Strynefjellstunnellane ned til Stryn, eventuelt ein liten snartur til Loen/Jostedalsbreen, transport med hest og kjerre eller ta beina fatt opp til brearma/vatnet!

(På vegen kan du stikke innom fabrikken/lagerutsalget til Ricco Vero og kjøpe flotte herrekle??).

Så kan du feks køyre vidare til Måløy eller Selje (kloster, "spa" hotell ved sandstranda) (parker bilen?)og ta hurtigbåten eventuelt rundt Stad. På hurtigbåten er det lurt å finne ein plass heilt framme for utsikta sin del!!) Så går ferden sørover til Florø og Bergen. Bergen er også ein fin by, mykje å sjå! Men ha med paraply...

Det er ein spesielt flott opplevelse å sjå kyststripa til Vestlandet frå sjøsida...

Desse reisemåla kan eg anbefalet på det sterkaste!!!

Lykke til med valg av reiserute! icon_smile.gif

God sommar!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Eg er VELDI enig med personen over: Geiranger(fjorden)! Du går glipp av noke stort, viss du ikkje teke turen dit! Flottare/villare natur skal du leite lenge etter!

Å viss du e gla i å gå i fjelle: sunnmørsalpane, e i so fall vert en tur! Eg he vore på foglefjelle på ronde, men eg syns no alle foglane såg ut som måsa, so eg vekje heilt om eg vil anbefale det!

Kjeme ikkje på noke meir i farta eg!

Får berre ønske deg en go tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...