Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Er det faktisk mulig at en mannlig venn av meg er sur og sint på meg pga at jeg ikke vil ha han til kjæreste? (Fordi han vet at jeg tildligere har vært sammen med en mann som har vært slem med meg).
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Ja, ihvertfall bitter. Anonymous poster hash: 3cbb3...eef
Gjest TS Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Dvs er det mulig at han tar seg personlig nær av at jeg "ville ha" den slemme mannen, men vil ikke ha han? Saken er at det var ting i livet mitt (mishandling m.m.) som gjorde at jeg ikke kom meg bort fra den slemme mannen før etter mange år. Jeg er singel nå, og trenger å være alene og trenger å bygge meg opp. Det vet min mannlige venn.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Han tenker nok i retning hvorfor i alle dager han ikke er god nok når du har vært borti en som har mishandlet deg. Men hvis han fortsatt er sint på deg etter du har fortalt at du behøver tid på å bygge deg opp igjen er du like godt foruten han i livet ditt, det å beholde et vennskap der en av partene kunne tenkt seg et forhold er også dødfødt uansett, og ganske slemt spør du meg. Anonymous poster hash: 3cbb3...eef
Gjest TS Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Ja, ihvertfall bitter. Anonymous poster hash: 3cbb3...eef Han tenker nok i retning hvorfor i alle dager han ikke er god nok når du har vært borti en som har mishandlet deg. Men hvis han fortsatt er sint på deg etter du har fortalt at du behøver tid på å bygge deg opp igjen er du like godt foruten han i livet ditt, det å beholde et vennskap der en av partene kunne tenkt seg et forhold er også dødfødt uansett, og ganske slemt spør du meg. Anonymous poster hash: 3cbb3...eef Takk for svar! Jeg har tenkt at det er best både for han og meg å ikke være venner, pga at det er problematisk for han. For tiden er det noe han trenger hjelp med, og jeg har stilt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå