Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå beskylder kjæresten meg for å være den som gjør livet hans til et helvete og at jeg er årsak til at han er syk. Jeg trodde virkelig ikke at det gikk ann å synke lavere. For han. Fyren nekter å innse at han er overdramatisk og krisemaksimerer det meste. Feks hypet han seg kraftig opp fordi jeg spurte hvorfor han dro med seg telefonen på do og utenfor døren.. Svaret hans var at han tok den med seg pga meg, pga svare på tekstmeld og anrop..??? Jeg sa det der var tull og han skrek og bar seg og forsvant ut døren og ble borte til jeg hadde lagt meg.

Det kan da ikke være normal oppførsel dersom han svarer sant?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har en annen.

Anonymous poster hash: 24417...84c
  • Liker 6
Skrevet

Han har en annen.

Anonymous poster hash: 24417...84c

Kan du utdype?

AnonymBruker
Skrevet

Kan du utdype?

Fordi han blir så sint. Hadde han ingenting å skjule hadde han svart helt vanlig.

Anonymous poster hash: 787ff...9d2

• Liker 3
Skrevet

Han vil også ofte ikke fortelle meg nøyaktig hvor han er om han er ute ett ærend eller to. De siste timene har han latt telefonen ligge der demonstrativt selv når han stikker ut døren. Men jeg er helt ærlig bunn lei av denne dramatikken. Jeg kan ikke stille han ETT spørsmål uten at han sier det er noe galt med meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Fordi han blir så sint. Hadde han ingenting å skjule hadde han svart helt vanlig. Anonymous poster hash: 787ff...9d2

Tull. Jeg blir faktisk svært irritert om noen mener jeg lyver når jegikke gjør det. Slikts mente at han løy ang tlf

Gjest Gjest
Skrevet

Han vil også ofte ikke fortelle meg nøyaktig hvor han er om han er ute ett ærend eller to. De siste timene har han latt telefonen ligge der demonstrativt selv når han stikker ut døren. Men jeg er helt ærlig bunn lei av denne dramatikken. Jeg kan ikke stille han ETT spørsmål uten at han sier det er noe galt med meg.

Vel,du stiller ikke bare et spørsmål men du stiller tvil til svaret han gir deg. Hadde en ex som var slik en gang.svarene mine var aldri gode nok eller så løy jeg..ikke rart han ble irritert og gikk

Skrevet

Vel,du stiller ikke bare et spørsmål men du stiller tvil til svaret han gir deg. Hadde en ex som var slik en gang.svarene mine var aldri gode nok eller så løy jeg..ikke rart han ble irritert og gikk

Så du mener han snakker sant når jeg så å si aldri tekster han eller ringer han når han er like utenfor døren, som jeg fint klarer å gå ut gjennom dersom jeg vil snakke med han? Det er ikke meg han tekster og ringer når han er utenfor døren, det ser jeg på min egen telefon.

Gjest Gjest
Skrevet

Så du mener han snakker sant når jeg så å si aldri tekster han eller ringer han når han er like utenfor døren, som jeg fint klarer å gå ut gjennom dersom jeg vil snakke med han? Det er ikke meg han tekster og ringer når han er utenfor døren, det ser jeg på min egen telefon.

Nei det sier jeg ikke. Jeg sier at han ikke nødvendigvis er utro selv om han blir sur av spørsmålene dine.

Skrevet

Nei det sier jeg ikke. Jeg sier at han ikke nødvendigvis er utro selv om han blir sur av spørsmålene dine.

Hvor sier jeg noe om utroskap? Er det vanlig å bli sur og skjelle ut motparten av ett eneste spørsmål?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du vite hvor han er? Du høres ut som en kontrollfreak, ikke rart han blir sur.

Anonymous poster hash: d101a...535

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så unormalt å fortelle kjæresten sin hvor en skal og hvorfor, om en skal ut å ordne noe f.eks.

Ikke er det så unormalt heller å prioritere kjæreste-tid med kjæresten sin.

Ikke å ta telefonen når henne ringer heller. En burde bli glad og imøtekommende når henne ringer en.
Og ikke ignorere samtalene, henne og 80% av alt henne sier, og lage en flaskehals på hele kommunikasjonen slik at hun kun når deg på dine premisser 1 av 5 ganger hun prøver.

Slikt kalles psykisk mishandling og man burde aldri ønske noe slikt ovenfor partneren sin.
Og man gjør også vedkommende svært avhengig av bekreftelsen da, når en slutter å gi den og heller trekker seg tilbake når enn en føler for det.

Det helt for jævlig egentlig, spør du meg. Sånn behandler man bare ikke damen sin!

Anonymous poster hash: 0084d...33e
Skrevet

Har dere det bra? Nei? Kom deg videre, dere graver dere bare dypere.

• Liker 2
Skrevet

Fordi han blir så sint. Hadde han ingenting å skjule hadde han svart helt vanlig.

Anonymous poster hash: 787ff...9d2

+ han legger skylden over på TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...