Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Min eks var utro med det til følge at jeg ba han flytte ut. Noe han gjorde også, og han fikk husvære hos sin elskerinne! De har holdt sammen i noen måneder, og tilsynelatende har de det som i paradis.. Jeg har det bra uten han og ser fram til en super framtid uten han! Vi holder på med deling ennå, og sist han kom var mine foreldre på besøk hos meg. Uten å gå i detaljer var vi ikke helt enig om en ting, og da klikka han fullstendig og skjelte meg ut og sa mye stygt om meg som mine foreldre også hørte. Han løy om sexlivet vårt, at det var for lite sex.. Han bruker alle skitne midler. Vet at han lyver til familie og venner også. Syns det er ubehagelig, og det sier jo alt om han. Jeg har aldri sagt til min nærmeste venninne engang hvordan f. eks vårt sexliv var, så han er beint ut ond. Noen som har noen gode råd til meg?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Gå på byen å vær litt tøsete så er det ingen som tror på han.. Anonymous poster hash: 372d8...287 1
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Iallfall ikke synk ned på hans nivå. Han er veldig umoden og usaklig og fortjener deg ikke. Det at han gjør sånt etter å ga oppført seg som en drittsekk, det sier ALT om han. Du trenger ikke han i livet ditt.
Hulderen Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Gå på byen å vær litt tøsete så er det ingen som tror på han.. Anonymous poster hash: 372d8...287 Du mener ikke dette alvorlig? Fordi en idiot av en ex slenger med leppa, så skal TS ødelegge ryktet sitt? Nei, om hun absolutt føler at hun må ta igjen, er det bedre at hun svarer at det var sjelden sex fordi han var å dårlig i senga ...
Steinar40 Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Det beste er bare å bli ferdig med delinga ASAP og deretter kutte all kontakt. 1
Gjest Ta Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 Vanskelig å kutte all kontakt, når man har barn sammen. Er bare så lei av at han slenger dritt.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Ved brudd kan man ofte se de verste sidene i folk. Vær glad du er kvitt den ubrukelige mannen.. Finn deg en annen og mye bedre!!!
Gjest His carpesor Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Da min eks oppførte seg barnslig og umodent etter bruddet, fikk jeg en kamerat av han til å snakke med han, og det ble bedre. Men jeg har også funnet ut at hans væremåte skyldtes at han fortsatt var glad i meg, til tross for utroskapen hans......
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 På meg virker det som han ikke er helt over deg, siden han må gledesdreper ut sin frustrasjon overfor deg. Han valgte jo å være utro og deretter forlate deg... Han har vel begyntvå tenke på at det var dumt, og så ser han toget er gått og samvittigheten gnager han. De utro mennene roter det jo til for seg. Tenk hva andre tenker om dem da!! Det er lavmåls å være utro, og det stemplet man får da er sannelig ikke godt å leve med. Det har jeg sett mange eksempler med!! Nei, vær høflig og blid og vis deg fra en strålende side, men ikke ha mer kontakt enn det du må. Husk, du er ferdig med han !!
VitaSana Skrevet 29. juli 2013 #10 Skrevet 29. juli 2013 Jeg håper og tror absolutt at de som hører/overværer slikt tenker sitt om den som gjør det. Ikke den det går utover. Det gjør jeg i alle fall
Gjest Miami Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 Mann i krise! Han prøver å legge skylden på DEG for det han har gjort!!!!! Så feig han er, stakkars lille mann.
Gjest Shah tfsport Skrevet 29. juli 2013 #12 Skrevet 29. juli 2013 Han prøver å spille offer han nå, han som er den store syndebukken... Han klarer da ikke å rettferdiggjøre utroskapen. Sier litt om hvilken tilstand han er i...
Gjest Lille My Skrevet 29. juli 2013 #13 Skrevet 29. juli 2013 Stakkars lille mann, greit å ha noen å skylde på.. Enn å synke så lavt da? Tisser i buksa og skylder på meg..Ærlig talt, hva forventer han å oppnå med dette? At DU skal ta på deg skyld for utroskapen??.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #14 Skrevet 29. juli 2013 Min eks var utro med det til følge at jeg ba han flytte ut. Noe han gjorde også, og han fikk husvære hos sin elskerinne! De har holdt sammen i noen måneder, og tilsynelatende har de det som i paradis.. Jeg har det bra uten han og ser fram til en super framtid uten han! Vi holder på med deling ennå, og sist han kom var mine foreldre på besøk hos meg. Uten å gå i detaljer var vi ikke helt enig om en ting, og da klikka han fullstendig og skjelte meg ut og sa mye stygt om meg som mine foreldre også hørte. Han løy om sexlivet vårt, at det var for lite sex.. Han bruker alle skitne midler. Vet at han lyver til familie og venner også. Syns det er ubehagelig, og det sier jo alt om han. Jeg har aldri sagt til min nærmeste venninne engang hvordan f. eks vårt sexliv var, så han er beint ut ond. Noen som har noen gode råd til meg? Opplevde akkurat det samme, utroskap, jeg hev han ut og han bodde hos elskerinner. Og de hadde det perfekt! Han oppførte seg som en dritt mot meg. Nå viser deg seg at han ikke ville at vi skulle gå fra hverandre. Han elsker meg fortsatt. Så det er nok dette som skjer her også. Anonymous poster hash: 93c62...b60
Steinar40 Skrevet 29. juli 2013 #15 Skrevet 29. juli 2013 Opplevde akkurat det samme, utroskap, jeg hev han ut og han bodde hos elskerinner. Og de hadde det perfekt! Han oppførte seg som en dritt mot meg. Nå viser deg seg at han ikke ville at vi skulle gå fra hverandre. Han elsker meg fortsatt. Så det er nok dette som skjer her også.Anonymous poster hash: 93c62...b60 Sånne folk elsker bare seg sjæl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå