Lythande Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Hei alle sammen. Har nå vært smugleser her en stund (en månedstid), siden jeg og min samboer snakket om å gifte oss. Vi har bestilt ringer, men han har ikke fridd ordentlig ennå - vil vente til ringene er ferdige så han har de når han går ned på kne. (De skal være ferdige på fredag). Så nå går jeg rundt med klump i magen og lurer på når og hvordan han kommer til å gjøre det. Gleder meg til å fortelle hva som skjer til dere alle sammen. Har ikke akkurat klart å tenke klart siden vi ble enige om å gifte oss. Idril
blyg Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Hei Idril, og Skal bli spennende å høre hvordan det går med frieriet!!! Du får opprette en dagbok, så vi kan følge med på planleggingen din!! Lykke til!! blyg
Holly Hobbie Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Velommen til bryllupsforumet! Hoeres litt ut som jeg og mannens situasjon - vi ble foerst enige om aa gifte oss, men han insisterte likevel paa aa overraske meg med aa fri paa "ordentlig"! Fortell oss naar det skjer, da!
Wayah Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 Hei og velkommen Lykke til med frieri og planlegging
*Lene* Skrevet 19. april 2004 #7 Skrevet 19. april 2004 Hei, koselig å se en til fra Bærum! Velkommen
Lissemor Skrevet 19. april 2004 #8 Skrevet 19. april 2004 Hei,hei!Vi har plass til maaaange flere bruder her inne
Lullu Skrevet 19. april 2004 #9 Skrevet 19. april 2004 Velkommen skal du være!! Alltid hyggelig med nye bruder og nye innspill/tips dersom du har noe på lager :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå