AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Jeg har et spørsmål og vil gjerne høre flere forskjellige meninger og syn på det. Hva tenker dere om jenter nede i 16-19 års alderen som bruker poloskjorter fra ralph lauren? til hverdags altså. Om dere ser sånne jenter i byen en dag, hva tenker dere da? Noen mener de ser ut som snobbete drittunger med penger, mens andre flotte kvinner. Hva mener dere? Må bare legge til at jeg synes det er veldig pent.Anonymous poster hash: bcebb...129
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Snobbete, absolutt. Men det er ikke alltid qt det er noe galt i det. Kommer an på hva annet man har på seg. Er det pent, så er det pent. Anonymous poster hash: ef99d...be0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Snobbete, absolutt. Men det er ikke alltid qt det er noe galt i det. Kommer an på hva annet man har på seg. Er det pent, så er det pent. Anonymous poster hash: ef99d...be0 Hva synes du passer best til disse skjortene ? Anonymous poster hash: bcebb...129
Safiye Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Spørs litt hvordan folk bruker den. Jeg er 18, og bruker RL skjorter ofte selv, men det er som regel under ullgenser om høsten/vinteren. Syntes ikke det er særlig pent med converse og tettsittede jeans til.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Spørs litt hvordan folk bruker den. Jeg er 18, og bruker RL skjorter ofte selv, men det er som regel under ullgenser om høsten/vinteren. Syntes ikke det er særlig pent med converse og tettsittede jeans til. Hva slags sko og hva annet enn jeans mener du man liksom skal ta på da? Hva bruker du?Anonymous poster hash: bcebb...129
skyflakes Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 Kommer ann på hva man bruker til bukse og sko, og i hvilken anledning. Syns det som regel er fint
Neket Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Jeg har flere piqueskjorter fra RL og lignende og bruker dem til jeans og sånn.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 Kommer ann på hva man bruker til bukse og sko, og i hvilken anledning. Syns det som regel er fint Tenker til hverdags Anonymous poster hash: bcebb...129
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #9 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har flere piqueskjorter fra RL og lignende og bruker dem til jeans og sånn. Hva slags sko bruker du da? Anonymous poster hash: bcebb...129
Neket Skrevet 29. juli 2013 #10 Skrevet 29. juli 2013 De skoene som er praktisk den dagen?! Det kan være ankelboots, bikerboots eller lave converse uten lisser (bare strikk)
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 De skoene som er praktisk den dagen?! Det kan være ankelboots, bikerboots eller lave converse uten lisser (bare strikk) takk Anonymous poster hash: bcebb...129
skyflakes Skrevet 29. juli 2013 #12 Skrevet 29. juli 2013 Tenker til hverdags Anonymous poster hash: bcebb...129 Syns det er "litt mye" å gå med poloskjorter hver eneste dag, men det er fordi jeg ikke ville gjort det. Gå i det du liker
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #13 Skrevet 29. juli 2013 Syns det er "litt mye" å gå med poloskjorter hver eneste dag, men det er fordi jeg ikke ville gjort det. Gå i det du liker altså, er enig i at HVER dag blir for mye, så selvfølgelig skal jeg ikke det. mente mer når jeg først bruker det i en vanlg hverdag.Anonymous poster hash: bcebb...129
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå