AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Jeg har aldri vært i denne situasjonen før. Hva er vanlig å kjøpe som "barselgave" når man får en niese? Noe til ungen? Noe praktisk? Noe fra gullsmeden? Jeg er student, så jeg kan ikke bruke 6-700 kroner, men jeg vet heller ikke hvor mye som er vanlig å bruke, noen som kan hjelpe en jente uten erfaring? Anonymous poster hash: cc71a...dc6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Jeg har aldri vært i denne situasjonen før. Hva er vanlig å kjøpe som "barselgave" når man får en niese? Noe til ungen? Noe praktisk? Noe fra gullsmeden? Jeg er student, så jeg kan ikke bruke 6-700 kroner, men jeg vet heller ikke hvor mye som er vanlig å bruke, noen som kan hjelpe en jente uten erfaring? Anonymous poster hash: cc71a...dc6 TS her. "ikke bruke mer enn 6-700 kroner" skulle det stå Anonymous poster hash: cc71a...dc6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Kjøp et klesplagg Anonymous poster hash: 66aef...921
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Spør henne - mange får jo dobbelt opp av alt mulig. Og mange får nok også litt upraktiske plagg - så jeg ville spurt om det er noe spesielt hun enda ikke har kjøpt. Anonymous poster hash: 032ad...cc9
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Hørselsvern og valium... Anonymous poster hash: cf18c...f1e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 Kjøp en eske angrepiller. Anonymous poster hash: 62902...428
Piri Formis Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Spar gullsmedgaven til dåpen/navnefesten. Kjøp noe praktisk til babyen (eks. klær eller en bamse) og lett lektyre til mor mens hun ammer. Eller en god bodyscrub, fotbad el.l. 1
estrella Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Du kan kjøpe litt pleieprodukter til dem begge, vet mange er veldig glad i det merket som heter Burt's Bees (eller noe i den duren). De har produkter både til mor og barn.
Dyregod Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Hvis det er første barn, som det høres ut som ville jeg kjøpt noen praktiske klesplagg i litt forskjellige størrelser, bodyer og bukser er kjekt å ha. Vi fikk endel klær vi aldri fikk bruk for, som finklær... Det er fint, men upraktisk og ubehagelig for babyen som regel. Ellers er leker, sengetøy eller uro til å ha i senga ting vi satt pris på å få i hvert fall. Og en bok som heter "mitt første år" eller noe sånt. Jeg fikk klær av begge mine søstre Du trenger nok ikke bruke så mye penger. Du kan jo også gi gavekort på barnepass når det blir behov for det Endret 28. juli 2013 av Dyregod
Wesla Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 En liten oppmerksomhet til mammaen synes jeg er hyggelig, jeg ble virkelig rørt av de som tenkte på meg når jeg fødte i juni. Ellers er bøker med en hyggelig hilsen i koselig, er mange nydelige barnebøker og de vil da ha det som et minne..
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #11 Skrevet 28. juli 2013 De er veldig "snobbete" når det kommer til ting de kjøper selv, så jeg blir bare så redd for å kjøpe feil. Men jeg skal se om jeg finner noen praktiske klær i morgen, og kanskje en bamse og en bok. Tusen takk for tips! TS Anonymous poster hash: cc71a...dc6
Sol79 Skrevet 28. juli 2013 #12 Skrevet 28. juli 2013 Kjøp en koseklut og et sett med klær. Mye lekkert på salg nå og ganske koselig at kosekluten var en gave fra tante. Jeg elsker koseklutene fra Kaloo.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #13 Skrevet 28. juli 2013 ikke dumt å spørre, mye man trenger til en baby. Så kaskje du får gitt noe ingen andre har gitt, og som hun trenger. Klær kan være vanskelig med tanke på at folk har forskjellig smak. Kan jo kjøpe leker? Anonymous poster hash: 5932e...656
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #14 Skrevet 28. juli 2013 De er veldig "snobbete" når det kommer til ting de kjøper selv, så jeg blir bare så redd for å kjøpe feil. Men jeg skal se om jeg finner noen praktiske klær i morgen, og kanskje en bamse og en bok. Tusen takk for tips! TS Anonymous poster hash: cc71a...dc6 Hvis de er "snobbete" som du sier er det ikke dumt å spørre, eller ihvertfall la være å kjøpe klær. De vet nok selv hva de vil ha. En bok er jo ikke dumt. Ikke en bamse heller:-) Anonymous poster hash: 5932e...656
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #15 Skrevet 28. juli 2013 Ikke dumt med en liten ting til mamma og evt pappaen heller, bare en liten ting, og så en liten ting til babyen:-) Anonymous poster hash: 5932e...656
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #16 Skrevet 28. juli 2013 Mine første år bok har de nok kjøpt selv. Gavekort på barnepass er jo genialt, de koster ikke noe penger for deg nå, kun litt tid en gang eller to seinere. :-) Anonymous poster hash: 5932e...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå