spelo Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Vi har hatt kylling til middag i dag. Men er ikke sikker på hvordan jeg regner ut hvor mange kalorier jeg har spist. kan du hjelpe? Her er oppskriften som jeg har spist 1/4 av ca 4 kyllingfileter (100-150g pr) 2 dl tørr hvitvin eller 3 ss sitronsaft 4 ss pesto 8-12 cherrytomater, delt i to 2 fedd hvitløk, finhakket 1 ss balsamicoeddik 1 ss soyasaus god olivenolje salt og pepper 1 – 2 stk fersk mozzarella - 1 neve grovt hakket frisk basilikum i tillegg spiste jeg en del grønn salat og en håndfull(?) vanlig pasta..
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Om du virkelig gidder å telle alt du spiser, så må du jo bare gjøre det, da. Tviler på at noen her kommer til å måle opp, veie og regne ut alt dette. Det du gjør, er at du veier hvor mye av hver ingrediens du bruker i oppskriften, og regner ut kaloriinnholdet i dette, deretter plusser du jo bare sammen alle matvarene til slutt, og veier porsjonen din og regner ut i fra dette. Anonymous poster hash: b137c...e53
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Bruk greteroede.no el.Anonymous poster hash: 91890...ffd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå