Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flørter med en gutt over nettet nå, men problemet er at jeg ikke forstår han i det hele tatt!

Han tar ofte intiativ til å chatte på facebook, men da kan det plutselig være at vi prater litt, så plutselig svarer han ikke noe mer. Så senere på dagen, kan han begynne på nytt, men er ofte ganske korte samtaler. Men han tar intiativ, spør om ting osv.. men plutselig så virker det som han ikke er interessert i følge opp samtalen videre. :vetikke: Det samme gjelder snapchat og sms. Når han plutselig ikke svarer mer (men jeg ser at han har sett/åpna det) så blir jeg veldig usikker, og tenker at "nå har jeg ødelagt det", men så etter noen timer så kan han begynne å prate igjen.

Han ringer meg nesten hver eneste kveld, og da er han skikkelig koselig. Vi kan prate lenge, og han sier ting som at han vil møte meg snart, at jeg skal komme og kose med han og masse sånt.

Føler det er så vanskelig å få "taket" på han om dere skjønner hva jeg mener. Vi er ikke der enda at vi har prata om forelskelse, forhold osv, og jeg ønsker ikke å ta det opp med han enda heller, er redd for å skremme han.

Flere ganger har jeg tenkt at han kun er ute etter å ha sex, fordi han skriver ting som "send meg bilde av puppene dine da" (gjør det selvfølgelig ikke) "blir kåt av å prate med deg" "kom hit så skal jeg knulle deg" osv.. Men han prater også om ting som at det hadde vært så moro å reise til syden, ta meg med på kino, ut og spise, at det har vært koselig om jeg lå i armkroken hans og sett film hele dagen, at han skal vise meg hvordan ditt og datt fungerer osv.. han virker interessert i å snakke om andre ting også.. men det er veldig mye slik prat om nærhet og kosing (ikke bare sex)

Noen som kan hjelpe meg å tolke disse signalene? har veldig lyst å gi han en sjangse. Han er helt utrolig kjekk, morsom, og en som er lett å prate med. (Er egentlig veldig sjenert, men har greid å åpne meg ganske fort med han her) Han er kanskje ikke en sånn som jeg "typisk" ville falt for, med tanke på at han er en slik som jeg trodde at jeg aldri ville hatt sjangse på. Føler han er langt over meg egentlig. Men tydligvis så syntes han at jeg er så vakker da.. Men er også redd for å møte han, tenk om han syntes jeg er stygg osv :(

Anonymous poster hash: 81e50...c5f
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

en random fyr på nettet? du kan være heldig å finne en som varer livet ut, ELLER du kan treffe en som er en gjennomført drittsekk. hvis han ikke gidder å ta deg seriøst på chat, tror du virkelig han vil gjøre det ellers? jeg er sikker på at hvis du ligger med den mannen så er det det siste du ser til han.

AnonymBruker
Skrevet

en random fyr på nettet? du kan være heldig å finne en som varer livet ut, ELLER du kan treffe en som er en gjennomført drittsekk. hvis han ikke gidder å ta deg seriøst på chat, tror du virkelig han vil gjøre det ellers? jeg er sikker på at hvis du ligger med den mannen så er det det siste du ser til han.

Helt random er han egentlig ikke. Har hatt kontakt med han i et par år, men på den tiden vi ble kjent (via et spill på nettet) så holdte jeg på med en gutt, som jeg senere var sammen med i over et år. Men vi prata jo en del om både spillet, og ble kjent på andre måter som venner. Det funka ikke med eksen, og prata litt med han om det, og det virka som han brydde seg. Men så mista vi litt kontakten igjen, men ca etter 2 mnd, så spurte han (vet ikke om det var tull eller ikke) om han hadde sjangs på meg da. Så svarte jeg "selvfølgelig har du det" (trodde egentlig det var tull) og etter det så fikk vi tettere kontakt osv.. så har egentlig kjent han i 2,5 år ca. Men med av og på kontakt da. Jeg er forresten snart 20, og han er 21.

AnonymBruker
Skrevet

Han er en player, lyser det lang vei. Kontakter deg når han føler behov for det, gidder ikke å svare ellers.

Anonymous poster hash: cc932...b50
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er en player, lyser det lang vei. Kontakter deg når han føler behov for det, gidder ikke å svare ellers.

Var egentlig det jeg var redd for.. Derfor jeg nesten aldri tar kontakt med han først, venter liksom til han tar kontakt. Men han er faktisk veldig kjekk, og har mange jentevenner osv. (ser det på facebook) så skjønner ikke hvorfor han skal prøve seg på akkurat meg, og har lyst til å møte meg når jeg bor så langt unna at vi må ta fly for å møtes. :( Han har sagt at han mer gjerne vil bestille for meg, og at jeg kan komme når som helst.. men er usikker på han og hele situasjonen. Vil ikke besøke han, så viser det seg at han ikke er interessert, eller at han ikke synes at jeg er pen osv.. så er vi stuck med hverandre i flere dager.. men greier ikke tanken på å kutte kontakten med han heller, han er så motsatt av alle gutter jeg har vært borti tideligere.. Er vant med gutter som maser noe ekstremt, og som ringer og tar kontakt veldig mye.. Jeg merker at det er skikkelig plagsomt, er noen som holder på slik med meg nå. Gir seg ikke selv om jeg sier jeg ikke er interessert.. men han her, det føles så spennende og han er så sinnsyk bra. :(

AnonymBruker
Skrevet

Var egentlig det jeg var redd for.. Derfor jeg nesten aldri tar kontakt med han først, venter liksom til han tar kontakt. Men han er faktisk veldig kjekk, og har mange jentevenner osv. (ser det på facebook) så skjønner ikke hvorfor han skal prøve seg på akkurat meg, og har lyst til å møte meg når jeg bor så langt unna at vi må ta fly for å møtes. :( Han har sagt at han mer gjerne vil bestille for meg, og at jeg kan komme når som helst.. men er usikker på han og hele situasjonen. Vil ikke besøke han, så viser det seg at han ikke er interessert, eller at han ikke synes at jeg er pen osv.. så er vi stuck med hverandre i flere dager.. men greier ikke tanken på å kutte kontakten med han heller, han er så motsatt av alle gutter jeg har vært borti tideligere.. Er vant med gutter som maser noe ekstremt, og som ringer og tar kontakt veldig mye.. Jeg merker at det er skikkelig plagsomt, er noen som holder på slik med meg nå. Gir seg ikke selv om jeg sier jeg ikke er interessert.. men han her, det føles så spennende og han er så sinnsyk bra. :(

Ja, jeg skjønner! Det er selvfølgelig en kjip situasjon. Men skal selvfølgelig ikke si at han er player sånn 100% heller. Tar du aldri kontakt med han? da kan det jo være at han er veldig usikker på deg også?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg skjønner! Det er selvfølgelig en kjip situasjon. Men skal selvfølgelig ikke si at han er player sånn 100% heller. Tar du aldri kontakt med han? da kan det jo være at han er veldig usikker på deg også?

Ja, er nok mulig at han kan være usikker.. tørr liksom ikke å buse ut med alle følelsene og vise hvor mye jeg liker han. Tar kontakt noen ganger ja, men siden det som regel er jeg som er den siste i samtalen siden han slutter plutselig å svare, så vil jeg ikke skrive IGJEN fordi jeg føler at jeg maser da..

Tusen takk for svar forresten. :)

Skrevet

Hvis dere har snakket sammen flere ganger om dagen og så ringer han om kvelden så har dere ganske mye kontakt.

De gangene han ikke har svart deg med en gang så har han sikkert vært opptatt med annet, og det kan være familie eller venner eller hva som helst som gjør at han ikke kan svare deg selv om han rekker å se hva du har skrevet eller sendt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har snakket sammen flere ganger om dagen og så ringer han om kvelden så har dere ganske mye kontakt.

De gangene han ikke har svart deg med en gang så har han sikkert vært opptatt med annet, og det kan være familie eller venner eller hva som helst som gjør at han ikke kan svare deg selv om han rekker å se hva du har skrevet eller sendt.

Det er snakk om 90 % av samtalene, der han fortsatt er pålogga.. :P

Gjest HappyWaffle
Skrevet

enig her

AnonymBruker
Skrevet

Tviler ihvertfall veldig sterkt på at han ikke liker deg eller synes du er pen dersom han er villig til å betale fly for deg altså. Dere jenter er så rare :P

Dersom du aldri tar kontakt med han hvordan skal han da vite at du er interessert i noe mer i grunn? Da virker jo du like uinteressert for hans del. Det enkleste er jo å møte han så vet du og dere hvordan ståa er. Det enkle er ofte det beste ;) Er det en helg så kan dere jo planlegge litt aktiviteter så skal det litt til at det blir veldig ille da før du drar igjen om ikke det er match.

Anonymous poster hash: 064b4...936

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du snakker med samme fyr som meg :P

Anonymous poster hash: 9fe77...615

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...