AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Hvor mye oppmerksomhet får du fra det motsatte kjønn, og hvor viktig er denne oppmerksomheten for deg?Anonymous poster hash: 92f3b...e8d
Gjest .-L-. Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Får litt her og der, men det å få oppmerksomhet er i grunn ikke så viktig for meg. Er vandt med å måtte gjør ting selv, og har det egentlig fint med det. Får jeg velge hvem jeg snakker med og hvem jeg vil bli kjent med Endret 28. juli 2013 av .-L-.
Urgalon Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Hvor mye oppmerksomhet får du fra det motsatte kjønn? Aldri vært stor på jente fronten. Så oppmerksomheten der er minimal. Kommer noen sleng kommentarer om høyden innimellom. Ikke alle av de tolkes positivt. hvor viktig er denne oppmerksomheten for deg? Er ikke vant til å få noe spesielt oppmerksomhet. Så mindre viktig ville jeg tro.
AnonymBruker 42 Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Spørs hva du mener med oppmerksomhet da... Ukjente som turer fram for å få kontakt? Lange blikk? Kjærlighetsbrev? Uansett hva det måtte være synes jeg at jeg får alt for lite. Ikke det at det er veldig viktig... Endret 28. juli 2013 av Beeblebrox
Gutt95 Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Jeg er den viktigste personen i mitt eget liv. Konge over meg selv. Jeg lever for min egen skyld, ikke for andres validering.
Gjest Herr Heftig Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 Haha, de første fem til å svare i en kjønnsnøytral tråd er alle menn.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Haha, de første fem til å svare i en kjønnsnøytral tråd er alle menn. Det er søndag. Jentene er enten på walk of shame eller ligger i armkroken til pulevennene sine. Bare single mannfolk som henger her nå. Anonymous poster hash: 3f575...fda 1
Gutt95 Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Det er søndag. Jentene er enten på walk of shame eller ligger i armkroken til pulevennene sine. Bare single mannfolk som henger her nå. Anonymous poster hash: 3f575...fda Nei. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 Hvor mye oppmerksomhet får du fra det motsatte kjønn, og hvor viktig er denne oppmerksomheten for deg?Anonymous poster hash: 92f3b...e8d Jeg får en del oppmerksomhet i form av kommentarer om kropp og utseende for øvrig. Jeg merker også en del blikk. Jeg er en litt stille dame og viser lite hud, og liker egentlig ikke sånn oppmerksomhet. Blir utilpass og flau av det. Jeg blir aldri bedt ut på date eller at menn viser de vil bli bedre kjent med meg. Det gjør meg litt trist. Anonymous poster hash: 758db...334
Gjest Emmanuelle Skrevet 29. juli 2013 #10 Skrevet 29. juli 2013 Jeg får mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn fordi jeg jobber i et mannsdominert yrke. Men nå er det forskjell på hva det legges i "oppmerksomhet", de guttene (eller, burde vel si mennene) jeg jobber med har jeg ingen interesse av romantisk sett, men klart det blir tulling som kan tolkes som flørting av utenforstående. Har vært sånn siden jeg starta og for meg er det viktig fordi det gir meg respons på at jeg er en morsom person som guttene ikke blir komplett frastøtt av. Når man kvalifiserer til å være superduperklinkendekokossingel på 3.året så er det fint å ha noen som viser oppriktig at de synes du er søt og kul så man slipper å lete etter bekreftelse fra folk man egentlig ikke burde bry seg om
markj Skrevet 29. juli 2013 #11 Skrevet 29. juli 2013 (endret) Hvis du vil ha et tall mellom 0 og 10, vil jeg si 1 blitt vant til det og bryr meg ikke noe særlig lenger. Endret 29. juli 2013 av markj
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #12 Skrevet 29. juli 2013 Får ingen oppmerksomhet. Skulle gjerne fått liiiitt. Hilsen jente. Anonymous poster hash: 770b7...c29
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #13 Skrevet 29. juli 2013 Ingen oppmerksomhet her. Det er ikke dødsviktig, men litt viktig er det jo. Helt klart. Jeg er jente/dame forresten. Anonymous poster hash: 157e9...761
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #14 Skrevet 29. juli 2013 Hvor mye oppmerksomhet får du fra det motsatte kjønn, og hvor viktig er denne oppmerksomheten for deg?Anonymous poster hash: 92f3b...e8d Jeg er jente og får veldig mye oppmerksomhet fra gutter. Liker det:) Dersom det er en gutt jeg ikke får oppmerksomhet fra blir jeg sur, og klarer jeg på ett eller annet vis å få det likevel:p får alltid viljen min har det vist seg:D Anonymous poster hash: a70a5...7d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå