AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Les denne artikkelenhttp://www.aftenposten.no/nyheter/--Jeg-har-studert-kristendom-i-tyve-ar_-og-er-tilfeldigvis-muslim-7265715.html#.UfTxgMsaySNAnonymous poster hash: 20f97...f69 1
absinthia Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Det burde vel kanskje heller hett at " Fox news er så uprofesjonelle" 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Det burde vel kanskje heller hett at " Fox news er så uprofesjonelle" Hvorfor det når det var en kristen som intervjuet? Anonymous poster hash: 660da...fac
absinthia Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Hvorfor det når det var en kristen som intervjuet? Anonymous poster hash: 660da...fac Fordi de har ansatt ham og generelt kjører et lavt nivå. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har inntrykk av at kristne er veldig lite tolerante mot andre trosamfunn og tror at alle andre er dumme som ikke tror på at Jesus er guds sønn og var født på julaften. Kristendom har ingen struktur og derfor alle troende fraskriver seg fra denne religionen. Jesus klarte ikke å fullføre religionen.Anonymous poster hash: d2d28...006 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 Jeg har inntrykk av at kristne er veldig lite tolerante mot andre trosamfunn og tror at alle andre er dumme som ikke tror på at Jesus er guds sønn og var født på julaften. Kristendom har ingen struktur og derfor alle troende fraskriver seg fra denne religionen. Jesus klarte ikke å fullføre religionen.Anonymous poster hash: d2d28...006 Ateister er også svært lite tolerante ovenfor troende. Mennesker er generelt sett lite tolerante for andre som har andre meninger en dem. Anonymous poster hash: fd744...8fc 9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Syns vel i det hele tatt at generaliseringen i denne tråden er uprofesjonell og for ikke å snakke om at den vitner om vanvittig dårlig innsikt og dømmekraft. Dette har vel tross alt ikke noe med hvilken religion hun tilhører, men snarere om hva slags menneske hun er. Denne tråden er jo vel så diskriminerende den. Jeg er selv kristen, men har ingen fordommer ovenfor noen som har andre religioner enn meg, ei heller har jeg fordommer mot de som ikke er troende. Religion handler hovedsaklig om moralske regler, ikke om fordommer. Anonymous poster hash: daeca...870 2
Mann 42 Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Fordi de har ansatt ham og generelt kjører et lavt nivå. Henne. De har ansatt henne. Egentlig kunne jo tråden like gjerne hett "Kvinner er så uprofesjonelle". Men jeg holder mer på en hvilken som helst tittel som fokuserer på Fox News elendige standard for profesjonalitet. For den er virkelig episk elendig. Av bent frem bibelske proporsjoner, nær sagt uavhengig av tema.
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Lite toleranse ser ut til å svinge alle veier for å si det sånn......... Men denne journalisten fra fox news - grøss!!!!! 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Jeg har inntrykk av at kristne er veldig lite tolerante mot andre trosamfunn og tror at alle andre er dumme som ikke tror på at Jesus er guds sønn og var født på julaften. Errh... Alt med måte. Er kristen (protestant og medlem av statskirken) og synes det selvsagt er helt i orden at folk måtte ha den troen de vil ha, så lenge de ikke; disser min religion eller meg, prøver å tre nedover ørene på meg om sin egen religion. Respekteres jeg, får man respekt tilbake. Respekteres jeg ikke, gir jeg en lang faen. Anonymous poster hash: 9b662...fec 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #12 Skrevet 10. august 2013 Mange kristine er profesjonelle. Flere driver skikkelig med bibelstudier, og følger opp deretter. Jeg syntes de får frem tydelig hva som stemmer når det angår vi som tror på Gud, Jesus eller vi som er kristine i det hele tatt. Flere av de er veldig gavmilde også. Etter bibelstudiene sine kan de finne på å gi deg alt de kan. En venn av meg fikk bil, båt og masse mer av dem. Anonymous poster hash: 723a3...6e3
Gjest fittesnerk Skrevet 10. august 2013 #13 Skrevet 10. august 2013 Les denne artikkelenhttp://www.aftenposten.no/nyheter/--Jeg-har-studert-kristendom-i-tyve-ar_-og-er-tilfeldigvis-muslim-7265715.html#.UfTxgMsaySNAnonymous poster hash: 20f97...f69 Uprofesjonelle i forhold til jobben som kristen?
Testosteron Skrevet 10. august 2013 #14 Skrevet 10. august 2013 Egentlig kunne jo tråden like gjerne hett "Kvinner er så uprofesjonelle". Pass deg nå!
Gjest fittesnerk Skrevet 10. august 2013 #15 Skrevet 10. august 2013 Pass deg nå! Er du en ridder? Redder du meg?
Testosteron Skrevet 10. august 2013 #16 Skrevet 10. august 2013 Er du en ridder? Redder du meg? Ja. En jomfru trenger en ridder må vite
Mann 42 Skrevet 11. august 2013 #17 Skrevet 11. august 2013 Pass deg nå! Et talende eksempel på hvordan kristenfundamentalister trekker sitater ut av sin sammenheng. 1
Tabris Skrevet 11. august 2013 #18 Skrevet 11. august 2013 Ateister er også svært lite tolerante ovenfor troende. Mennesker er generelt sett lite tolerante for andre som har andre meninger en dem. Anonymous poster hash: fd744...8fc Syntes dette oppsummerte de fleste tråder her på RLF-forumet, jeg.
Testosteron Skrevet 11. august 2013 #19 Skrevet 11. august 2013 Et talende eksempel på hvordan kristenfundamentalister trekker sitater ut av sin sammenheng. Hvordan skal jeg svare på dette da? "Et talende eksempel på hvordan ateister mangler humor"? Nei. Jeg velger å ikke generalisere verken deg eller ateister generelt
Mann420 Skrevet 12. august 2013 #20 Skrevet 12. august 2013 Jeg respekterer alle religioner og alle livssyn. For meg det viktigste er kvaliteten på mennesket ut ifra de verdiene vedkommende har fått med seg gjennom sin oppvekst. TS har brukt uheldig tittel på innlegget sitt. Det har ingenting med kristne journalist å gjøre, vedkommende er kanskje ikke så flink til å intervjue intelektulle folk. Kanskje hun var nervøs og dummet seg ut. Alle kan gjøre feil, og det beste er å legge det bak seg med en latter. Klem til alle sammen... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå