AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Jeg foretrekker å vokse istendenfor å barbere, spesielt under armene da jeg føler hårene vises gjennom huden om jeg bare barberer siden jeg har lys hud og mørke hår. MEN det er umulig å få vokset seg under armene! Bruker samme voks som til leggene, og samme teknikk. På bena og armene hvor hårene er fine går det lett som en plett. Under armene (og nedentil) er jo hårene mye grovere, og de blir rett og slett ikke dratt ut med voksen. Det blir kanskje bare med 1-2 hår... Så det jeg tenkte på var om kanskje en epilator vil funke bedre på disse områdene? Har noen en epliator å anbefale og kanskje noen tips? Eller er det andre metoder som vil fungere? Har faktisk nappet ut hårene med pinsett til tider, og det er EKSTREMT tidkrevende Anonymous poster hash: 85da3...018
globalagogo Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Veet voks,den varm voks krukka funker.du må bare være nydusja og helt tørr under armene!!!har gjort d regelmessig en stund..nå gjør jeg d en gang i mnd og hårene som kommer ut er tynne:)
Purple Diamond Skrevet 29. juli 2013 #4 Skrevet 29. juli 2013 Veet voks,den varm voks krukka funker.du må bare være nydusja og helt tørr under armene!!!har gjort d regelmessig en stund..nå gjør jeg d en gang i mnd og hårene som kommer ut er tynne:) Varmes voksen i mikro, eller hvordan gjør man det?
RugRatzz Skrevet 29. juli 2013 #5 Skrevet 29. juli 2013 Har prøvd den fra veet, men det funka heller ikke.
globalagogo Skrevet 29. juli 2013 #6 Skrevet 29. juli 2013 Varmes voksen i mikro, eller hvordan gjør man det? I mikro,åpnet pakke uten folie oppå.ny varmer jeg den i 40sek. Ellers ca 25-30, rør rundt...er den for varm så vemter man litt bare
Purple Diamond Skrevet 29. juli 2013 #7 Skrevet 29. juli 2013 I mikro,åpnet pakke uten folie oppå.ny varmer jeg den i 40sek. Ellers ca 25-30, rør rundt...er den for varm så vemter man litt bare Takk!
Sugerøret Skrevet 29. juli 2013 #8 Skrevet 29. juli 2013 jeg bruker epilator.Første gangene var jeg nær ved å svime av av smerter Nå gjør det ikke vondt en gang.Og jeg har slike svarte tykke ekle jævler av noen hår...
RugRatzz Skrevet 30. juli 2013 #9 Skrevet 30. juli 2013 jeg bruker epilator.Første gangene var jeg nær ved å svime av av smerter Nå gjør det ikke vondt en gang.Og jeg har slike svarte tykke ekle jævler av noen hår... Har du en epilator å anbefale Kårky? Og har noen prøvd hard voks(sånn som stivner)?
Sugerøret Skrevet 30. juli 2013 #10 Skrevet 30. juli 2013 Nå er dette min første epilator ,men jeg synes den fungerer godt Braun Silk-épil 7 7281, Wet & Dry
Purple Diamond Skrevet 30. juli 2013 #11 Skrevet 30. juli 2013 Nå er dette min første epilator ,men jeg synes den fungerer godt Braun Silk-épil 7 7281, Wet & Dry Kanskje et dumt spm, men er det mindre vondt når du bruker den i dusjen, altså når hårene er våte?
Sugerøret Skrevet 31. juli 2013 #12 Skrevet 31. juli 2013 tror det blir smak og behag.Det heter jo at en skal barbere etter dusj,når hårene er mykere og huden varm. Jeg har gjort begge deler. Og akkurat nå kan jeg ikke huske om det var noen forskjell.
Purple Diamond Skrevet 31. juli 2013 #13 Skrevet 31. juli 2013 tror det blir smak og behag.Det heter jo at en skal barbere etter dusj,når hårene er mykere og huden varm. Jeg har gjort begge deler. Og akkurat nå kan jeg ikke huske om det var noen forskjell. OK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå