Gå til innhold

Varsler nye terrorangrep mot London

Anbefalte innlegg

Gjest Infidel
Skrevet

Terrorangrep mot London uunngåelig, sier islamistleder

Flere militante islamistgrupper har planer om terroraksjoner mot London. Et slikt angrep er uunngåelig, sier den radikale muslimske lederen sjeik Omar Bakri Muhammed.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/ar...ticle776182.ece

En av gruppene som har slike planer, kaller seg al-Qaida Europa og har stor oppslutning blant unge muslimer, sa Bakri Muhammed i et intervju med det portugisiske tidsskriftet Publica i helgen. Intervjuet ble gitt i London, der Bakri Muhammed holder til.

- Vi skiller ikke mellom sivile og militære, mellom skyldige og uskyldige, bare mellom troende og vantro. Og en vantros liv er ikke hellig, det har ingen verdi, sa Bakri Muhammed, som tilføyde at britene selv opptrer som terrorister i Irak.

- Terrorisme er ikke ulovlig i det 21. århundre, det er en lovlig aksjonsform, fremholdt den britiske islamistlederen. Han tilføyde at han «på sett og vis» beklager dette, ettersom han regner med at britiske myndigheter nå vil utvise ham og hans familie.

Han antydet også at al-Qaida kan ha vært innblandet i bombeangrepene mot spanske tog 11. mars, der 191 mennesker ble drept og rundt 1.900 kom til skade. Men i så fall kom operasjonen ut av kontroll, framholdt islamistlederen overfor det portugisiske tidsskriftet.

.......................................................................................................

Omar Bakri Muhammed er den samme som uttalte at han ville gjøre Norge om til en muslimsk stat:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/04/24/326839.html

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

å jeg som skal til london snart :-?

Skrevet

Kos deg i London. Jeg var der for 2 uker siden, og høyere sikkerhet skal du lete lenge etter. Trygt er det der!!!

Skrevet

Jeg skal til London i sommer og er overhodet ikke bekymret. Jeg lar meg i allefall ikke hindre av slike trusler, da kommer man ingen vei.

Skrevet
Terrorangrep mot London uunngåelig, sier islamistleder

Flere militante islamistgrupper har planer om terroraksjoner mot London. Et slikt angrep er uunngåelig, sier den radikale muslimske lederen sjeik Omar Bakri Muhammed.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/ar...ticle776182.ece

En av gruppene som har slike planer, kaller seg al-Qaida Europa og har stor oppslutning blant unge muslimer, sa Bakri Muhammed i et intervju med det portugisiske tidsskriftet Publica i helgen. Intervjuet ble gitt i London, der Bakri Muhammed holder til.

- Vi skiller ikke mellom sivile og militære, mellom skyldige og uskyldige, bare mellom troende og vantro. Og en vantros liv er ikke hellig, det har ingen verdi, sa Bakri Muhammed, som tilføyde at britene selv opptrer som terrorister i Irak.

- Terrorisme er ikke ulovlig i det 21. århundre, det er en lovlig aksjonsform, fremholdt den britiske islamistlederen. Han tilføyde at han «på sett og vis» beklager dette, ettersom han regner med at britiske myndigheter nå vil utvise ham og hans familie.

Han antydet også at al-Qaida kan ha vært innblandet i bombeangrepene mot spanske tog 11. mars, der 191 mennesker ble drept og rundt 1.900 kom til skade. Men i så fall kom operasjonen ut av kontroll, framholdt islamistlederen overfor det portugisiske tidsskriftet.

.......................................................................................................

Omar Bakri Muhammed er den samme som uttalte at han ville gjøre Norge om til en muslimsk stat:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/04/24/326839.html

Det meste av dette er bare tull.......

Disse terroroperasjonene som vesten har sett (også 11/9), og kommer til å se i fremtiden er Mossad og CIA operasjoner - intet annet. Det hele er i scenesatt for å skremme folk til å til å godta myndigheters drakonske lover, slik at de kan få kontroll over folk (The New World Order).

Hva så med dette ranet i Stavanger f.eks.? Det stinker Mossad lang vei spør du meg. Hvorfor en Mossad operasjon? Fordi Amerikanske imperialister og Sionister synes Norge er litt for liberalistisk når det gjelder overvåkning av befolkningen.

Er Dagbladet noe å stole på når sannheten skal ut? Nei nei, og atter NEI!!!

Skjønner du lunta? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...