AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Har et par tights i gammelrosa farge som ex dama glemte hos meg. De har mye stretch og passer meg faktisk. Vil det oppfattes som veldig homo om jeg bruker dem? Synes de er behagelige å bruke. Anonymous poster hash: 282ae...bad
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Tightsmannen - Arve Møllevik (43) fra Søgne har familie, utdannelse og en stabil jobb som dykkeleder for dypvannsdykking i Nordsjøen. Men det er hans spesielle interesse for dametights, oftest kjøpt på tyske E-Bay, som gjør mannen unik. Han trives med å henge rundt på Sørlandssenteret og vise seg frem og er glad i å ta «wet look»-bilder av seg selv i dusjen, med de trange jeansene på. Ta deg en tur innom Sørlandssenteret, så treffer du kanskje en sjelefrende. Anonymous poster hash: f164a...174 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Det er ikke homo i det hele tatt, men et tydelig tegn på at du savner eksen når du har så stort behov for å kle deg i klærne hennes. Stor og gooood klem til deg! 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Ingen skal bruke rosa tights!! Anonymous poster hash: 04f59...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå