AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 ... Nå viser det seg at hun var drektig og jeg har 5 kaniner istedenfor 1 Jeg må innrømme at jeg vet lite om kaninhold. Hva gjør jeg nå? Når kan de skilles fra mor? Hun har ikke sett drektig ut, vært slank og fin. Så vi har flyttet henne mellom buret og innhengingen hver dag, kan vi ha fremskyndet fødsel? Er det dyrt å kastrere/sterilisere kanin etterhvert? Anonymous poster hash: 264c6...4a6 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Ungene kan ikke skilles fra moren før de er åtte uker. Priser på sterilisering varierer. For å få tips og råd angående foring og slikt anbefaler jeg Facebook-gruppa "Den store kaninboka". Der er det mange som har peil og du får raskt svar. Flott at du tar deg av kaninene! Det er bare så typisk at gravide kaniner blir dumpet. Anonymous poster hash: 2a2c5...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Tusen takk for svar! Skal inn der å høre litt Anonymous poster hash: 264c6...4a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå