Gå til innhold

Kom hjem til full fest i leiligheten (som vi leier!)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi kom hjem for noen timer siden fra ferie og da var det full fest her, til å med inne hos oss (Vi leier).. Hva gjør man med sånt? Det er vel ikke lov å gå inn i leiligheten når de leier ut? :( (festen er stoppet nå.)

Anonymous poster hash: 30a94...12b
Videoannonse
Annonse
Gjest sweetsugar
Skrevet

Hadde andmeldt utleiern tverdt!

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Er det utleier altså? Nei det har de absolutt ikke lov til. Oppdater oss gjerne på hvordan det går.

Anonymous poster hash: 9264d...719

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utleier har ikke lov å gå inn i leiligheta. Blir som innbrudd det. Og i tilegg ha fest der, noe så frekt!

Anonymous poster hash: 560a3...f38
  • Liker 14
Skrevet

Dette kan du annmelde!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

når du leier er leiligheten "din" du har rådighet over plassen, huseier har ikke noe der å gjøre med mindre det er avtalt på forhånd at han må inn for noe.

Anonymous poster hash: 24fdb...ab8
  • Liker 11
Skrevet

Håper dere har baller nok til å anmelde dette.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vi kommer nok til å anmelde dette ja.. Vært så mye tull med denne leiligheten at vi er rett og slett dritt lei.
Får håpe vi finner oss noe annet fort som f!!

TS

• Liker 5
Skrevet

Utleier som hadde fest? Ikkje bra...

Tror jeg ville sett meg om etter et nytt sted å bo, du vet ikke hvilke andre friheter utleieren vil ta seg.

Lykke til :)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

skulle nok anmeldt det tvert ja! makan til frekkhet :hakeslepp:

AnonymBruker
Skrevet

Det kule hadde vel vært om dere kom over noen som lå og hadde sex i sengen deres. :fnise:

Anonymous poster hash: 3ceaf...7ea
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I all verden! Der datt øra mine av!

Håper anmeldelse går bra og at utleier får en skikkelig smekk og at dere får ett godt sted å bo asap.

Anonymous poster hash: 27233...11d
  • Liker 1
Gjest gjest17
Skrevet

Fy søren! Her er politianmeldelse på sin plass!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere må jo anmelde med en gang. Ringe politiet når de er i leiligheten!

Om ikke så anmeld uansett, da er de registert om de gjøre noe lignende igjen.

Hva gjorde du? Hvordan gikk det?

Og flytt med en gang. Du kan mildt sagt gi blaffen i om du har noen oppsigelsestid, bare finn ett annet sted å bo

Anonymous poster hash: 55749...b1b
AnonymBruker
Skrevet

Han (utleieren) bare lo det bort og sa at det bare "var noen som lånte doen", når de hadde fest.. Etter en en-to timer når vi hadde hadde møte med dem så sa de plutselig at ingen hadde vært inne i leiligheten.. Men det så vi jo veldig godt selv. Og i tillegg var alarmen skrudd av..

HMMM..

TS

• Liker 1
Skrevet

De skal ikke inn i din leilighet samma hva, å låne doen er ingen grunn for innbrudd!

Finn dere ett nytt sted å bo og ring politiet og anmeld dette, utleieren er tydeligvis ett rasshøl!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

de har ingenting i leiligheten å gjøre uansett! makan til frekkhet!

Anonymous poster hash: 24fdb...ab8
Skrevet

Utleiger har ingenting med å sleppe andre inn i leiligheten. Skal så langt råd gje beskjed om han må inn dit sjølv, men kan så klart ta seg inn om det er noko spesielt.

Trur ikkje ein anmeldelse vil føre fram, men det kan vere greit å melde til politiet likevell, tilfelle utleiger skulle prøve å lage trøbbel om dåke flytter uten oppseiingstid. Ville uansett ha funne ein anna plass så fort som mulig!

AnonymBruker
Skrevet

Anmeld det som har skjedd, og finn dere et annet sted å bo!

Anonymous poster hash: 2d119...bb8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leide en gang hos en fjott som gikk inn i leiligheten min når det passet han. Han hadde også visning der, enda han sa at han skulle vente to dager til jeg var kommet hjem fra ferie. Jeg ville nemlig helst være til stede når han skulle inn der.

Kom hjem fra ferie og fant tydelige spor på at det hadde vært folk der. Tv'n sto blant annet på. Jeg ringte politiet for å høre hva jeg kunne gjøre, og fikk beskjed om å anmelde. Fyren innrømte jo alt, men jeg var kjapp med å komme meg ut derifra.

Så anmeld han!

Anonymous poster hash: 0ded5...b31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...