Froz1 Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Oh yes. Jeg har nå avlyst reiseplaner over helgen fordi jeg ikke ville gå glipp av muligheten for å møte en ordentlig mann på byen. Men det hender jo ikke..... Ja, jeg er full nå, men oppgitt! Jobben min gjør at jeg ikke har tid til interesser, så har nesten bare helgene til å se meg rundt. Jeg syntes selv (og familie og venner om de ikke lyver) at jeg ikke er så verst å se på. Pen jente, men med et par kilo for mye kanskje. Normalt stor, ikke syltynn,., men blæ! Sytetråd ja. Uansett.. Jeg har mistet troen på et nytt forhold fylt med kjærlighet i nærmeste fremtid Endret 28. juli 2013 av brl
Dricka Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Du er ikke alene om å miste troen på er nytt forhold..
Gjest Summers Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Greit å sutte litt. Men så må aspergerhatten på og du må tenke over om du bare har hatt uflaks eller bør endre på strategien din. 1
Gjest .-L-. Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Synes ikke byn er det beste stedet å lete etter "drømmemannen" eller drømmekvinnen. Møter jeg en dame jeg liker på byn så har jeg godt i bakhode at hun kanskje er ute bare for å ha det gøy.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Synes ikke byn er det beste stedet å lete etter "drømmemannen" eller drømmekvinnen. Møter jeg en dame jeg liker på byn så har jeg godt i bakhode at hun kanskje er ute bare for å ha det gøy. Hvor møter du damer da, som kan være aktuelle for et forhold? Jeg er litt i samme situasjon som TS, synes jeg ser ganske bra ut osv., men ikke lett å møte menn. Nå skal jeg ikke gå ut på byen den nærmeste måneden. Men jeg har lyst å møte en mann NÅ, og skulle ønske man kunne bare plukke dem fra gata. Flotte menn, hvorfor må dere være så vanskelige å komme i kontakt med...?!?! Anonymous poster hash: fc6b1...9b7
Gjest .-L-. Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 Ville begynt på aktivitet som man selv liker hvor man kan treffe det motsatte kjønn. Treffer man folk med samme interesser + det kan jo være en potensiell drømmemann/kvinne der. Tror det beste egentlig er å bygge en god sosial sirkel slik at man blir introdusert til nye folk gjennom venner.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Ville begynt på aktivitet som man selv liker hvor man kan treffe det motsatte kjønn. Treffer man folk med samme interesser + det kan jo være en potensiell drømmemann/kvinne der. Tror det beste egentlig er å bygge en god sosial sirkel slik at man blir introdusert til nye folk gjennom venner. Ah! Så kjedelig. Det tar jo lang tid å bygge opp en slik sirkel. Jeg vil møte noen nå. Jeg har gått på dansekurs flere ganger. Det har vært svært få interessante menn der. Så det er ikke noe man må satse altfor mye på, å møte noen gjennom en aktivitet, ettersom det er et veldig begrenset antall menn (skal litt litt for at man liker en blant bare 10-15 menn i variert alder). Det hadde vært mye bedre om menn kunne vise litt mer interesse for kvinner i dette landet, og invitere oss på date. (Og nå skal du spørre hvorfor jeg ikke ber en mann på date selv. Det er fordi jeg synes en mann bør anstrenge seg bittelitt og vise det hvis han er interessert.) Anonymous poster hash: fc6b1...9b7
Leonaen Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Greit å sutte litt. Men så må aspergerhatten på og du må tenke over om du bare har hatt uflaks eller bør endre på strategien din. Sutte :fnise:
Gjest .-L-. Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 Ah! Så kjedelig. Det tar jo lang tid å bygge opp en slik sirkel. Jeg vil møte noen nå. Jeg har gått på dansekurs flere ganger. Det har vært svært få interessante menn der. Så det er ikke noe man må satse altfor mye på, å møte noen gjennom en aktivitet, ettersom det er et veldig begrenset antall menn (skal litt litt for at man liker en blant bare 10-15 menn i variert alder). Det hadde vært mye bedre om menn kunne vise litt mer interesse for kvinner i dette landet, og invitere oss på date. (Og nå skal du spørre hvorfor jeg ikke ber en mann på date selv. Det er fordi jeg synes en mann bør anstrenge seg bittelitt og vise det hvis han er interessert.) Anonymous poster hash: fc6b1...9b7 Jo, men hvis du vil ha en deg en mann nå så må du ta saken i egne hender..
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 https://www.youtube.com/watch?v=Y8raabzZNqw Anonymous poster hash: ea17b...a06
Gjest .-L-. Skrevet 28. juli 2013 #11 Skrevet 28. juli 2013 Men, da må du først få han til å "elske" deg da De fleste blir ikke "in love" med en de ikke kjenner, hehe obvious information...
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #12 Skrevet 28. juli 2013 Vel, i utgangspunktet trenger en vel gjerne bare å få personen på kroken så ordner jo resten seg over tid. Det krever jo litt av seg selv, men egentlig ikke så mye hvis en kan forestille seg hva det er h*n liker. Men det hjelper jo alltids litt å gjøre seg tilgjengelig da, og da må en jo også rydde litt på hjemmebanen først evt. Men ja, på kroken ja. Få vedkommende interessert. Åpne seg, slik at det er noe å sitte pris på. Kan være vanskelig noen ganger, mens andre ganger går det jo kjempefint. https://www.youtube.com/watch?v=Oextk-If8HQ Anonymous poster hash: ea17b...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå