AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #1 Skrevet 28. juli 2013 Jeg undrer meg litt over dette med kvinner og menn som har veldig sterke preferanser om utseendet. Noen kvinner vil ikke ha menn under 190 for eksempel og jeg har også en venninne som hater blonde menn, så om mannen er blond og har alt, så er det visstnok ikke aktuelt. Det samme med menn som også har så sterke preferanser at alt annet er uaktuelt. Men jeg erfarer i alle fall at det er disse menneskene som har det mest vanskelig med å finne kjæreste og det er de som går single år etter år. Jeg har en sterk preferanse, og det er at han ikke er helt blåst slik at det er mulig å ha en normal samtale med han om nyheter eller ett eller annet, og det er ikke så veldig vanskelig å finne en mann med IQ (eller så er det bare det at jeg tiltrekker meg intelligente menn, for de jeg har datet har alle vært veldig intelligente), men utenom det så går jeg ut i verden med ett åpent sinn, og kun etter en måned som singel så har jeg allerede truffet på en kjekk kar som jeg liker veldig godt. Jeg bare synes det er litt merkelig med de som har så sterke preferanser om utseendet, for jeg tror man kan fort gå glipp av drømmemannen/drømmedama om man ignorerer alle som har feil hårfarge eller høyde for eksempel. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 8300c...60a 1
Gjest .-L-. Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Tenker at hvis man tilbringer nok tid med en man virkelig liker så vil man få følelser, uansett om h*n har blondt eller mørkt hår
Gutt95 Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Når menn tenker utseende, så tenker de fruktbarhet i det genetiske fysiske. Kvinner tenker på klesstil. Natta! (forlater tråden etter å ha satt i gang stor debatt nå).
Gjest Raindrops Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Jeg har ikke spesifikke preferanser, men det er sjeldent jeg kommer over noen jeg finner spesielt tiltrekkende, selv om dette selvsagt kan endre seg om jeg blir kjent med fyren. Men jeg synes ikke det er noe stress. I alle tilfeller så er det mitt problem, og jeg trives som singel enn så lenge. Å gå glipp av "drømmemannen" er jeg ikke så redd for, det finnes nok flere forskjellige eksemplarer av han der ute. Mulig jeg endrer mening om jeg fortsatt er singel når jeg tipper 40. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 sier bare en ting. det er deilig å slippe å være en av de som er desperate. derfor kan man ha kriterier. for man vet hva man kan få. der det ligger. hadde jeg gått rundt og vist at alle jeg likte ville jeg aldri fått. så måtte jeg tatt til takke med det som fant meg, Anonymous poster hash: 69171...aa5
Gjest sweetsugar Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 Folk burde kansje blitt bedre kjent, da jeg tror man går glipp av mange flotte mennesker der ute.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #7 Skrevet 28. juli 2013 Jeg undrer meg litt over dette med kvinner og menn som har veldig sterke preferanser om utseendet. Noen kvinner vil ikke ha menn under 190 for eksempel og jeg har også en venninne som hater blonde menn, så om mannen er blond og har alt, så er det visstnok ikke aktuelt. Det samme med menn som også har så sterke preferanser at alt annet er uaktuelt. Men jeg erfarer i alle fall at det er disse menneskene som har det mest vanskelig med å finne kjæreste og det er de som går single år etter år. Jeg har en sterk preferanse, og det er at han ikke er helt blåst slik at det er mulig å ha en normal samtale med han om nyheter eller ett eller annet, og det er ikke så veldig vanskelig å finne en mann med IQ (eller så er det bare det at jeg tiltrekker meg intelligente menn, for de jeg har datet har alle vært veldig intelligente), men utenom det så går jeg ut i verden med ett åpent sinn, og kun etter en måned som singel så har jeg allerede truffet på en kjekk kar som jeg liker veldig godt. Jeg bare synes det er litt merkelig med de som har så sterke preferanser om utseendet, for jeg tror man kan fort gå glipp av drømmemannen/drømmedama om man ignorerer alle som har feil hårfarge eller høyde for eksempel. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 8300c...60a Mye av det du sier stemmer ganske bra. Når jeg selv er ute op byen virker det som alle jenter trekker seg unna meg før jeg i det heletatt får introdusert meg. Mye av dette kan skyldes av at jeg er altforhøy, vanlig mann i gata utseende, kan virke for intelligent(er høyere utdannet) og har blondhår. I motsetning til damer er jeg hitlers drømmeperson, men det hjelper meg svært lite. Når jeg spør jenter rundt min samme alder så går dette med høy og mørk mye igjen. Jeg lurer ofte på hva høy er? Jeg er godt over 190 selv og føler jeg er altfor høy. Mange jenter som skal prate med meg sier faktisk "wow, du var høy" i en liten skremt tone. Før tok jeg det som kompliement, men det gjør jeg faktisk ikke nå lengre da høyden min skremmer vekk jenter. Blir rett og slett for mye høydeforskjell for de fleste. Det spesielt mange jenter som går etter menn med 10-20 cm høydeforskjell maks. Jeg må si jeg ser det praktiske i det selv. Det er utallige poster på dette forumet om jenter som liker høye gutter, men det virker som de fleste der er godt oppi årene eller at de er høye selv. Det virker for min del at høyde preferansen er en viktig del når en jente spaner etter en gutt. For min del negativt da jeg blir faktisk lagt i kategorien "for høy" Jaja, nok negativt for min del nå. Håper dere andre menn ikke er like høye som meg! Da har dere hvertfall muligheter hos damene. Anonymous poster hash: 5c436...05d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #8 Skrevet 28. juli 2013 Jeg undrer meg litt over dette med kvinner og menn som har veldig sterke preferanser om utseendet. Noen kvinner vil ikke ha menn under 190 for eksempel og jeg har også en venninne som hater blonde menn, så om mannen er blond og har alt, så er det visstnok ikke aktuelt. Det samme med menn som også har så sterke preferanser at alt annet er uaktuelt. Men jeg erfarer i alle fall at det er disse menneskene som har det mest vanskelig med å finne kjæreste og det er de som går single år etter år. Jeg har en sterk preferanse, og det er at han ikke er helt blåst slik at det er mulig å ha en normal samtale med han om nyheter eller ett eller annet, og det er ikke så veldig vanskelig å finne en mann med IQ (eller så er det bare det at jeg tiltrekker meg intelligente menn, for de jeg har datet har alle vært veldig intelligente), men utenom det så går jeg ut i verden med ett åpent sinn, og kun etter en måned som singel så har jeg allerede truffet på en kjekk kar som jeg liker veldig godt. Jeg bare synes det er litt merkelig med de som har så sterke preferanser om utseendet, for jeg tror man kan fort gå glipp av drømmemannen/drømmedama om man ignorerer alle som har feil hårfarge eller høyde for eksempel. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 8300c...60a Hei ts Jeg er en sånn selv, som er uberkresen hva menn angår og som er langvarig singel. Grunnen til dette er selvfølgelig at jeg ikke takler å være i et forhold med en mann som ikke tiltaler meg, fysisk eller mentalt. Jeg går ut i fra at fyren etterhvert vil ha sex og det blir det bare om jeg syns han er veldig attraktiv og fyller mine kriterier. Jeg har ingen problem med å være "evig singel" og ønsker heller ikke barn. Tiden er derfor min venn Mitt "problem" er at jeg bare liker skandinaviske menn, og aller helst norske da jeg foretrekker menn som er lik meg selv. Jeg liker også best høye menn (185-195), og menn som trener og tar vare på seg selv. Jeg er veldig svak for blonde og blåøyde menn, og de bør også være jordnære og ydmyke. De bør ha utdannelse og en jobb, og være i stand til å forsørge seg selv. Jeg er også en artig dame som liker å le, og kan bare være sammen med litt muntre folk. Så lenge disse ønskene viser seg komplett umulig å oppfylle for menn i min omgangskrets, går jeg heller single. Hvorfor er det et problem? Anonymous poster hash: a90dc...7c8 2
Gjest .-L-. Skrevet 28. juli 2013 #9 Skrevet 28. juli 2013 hadde jeg gått rundt og vist at alle jeg likte ville jeg aldri fått. så måtte jeg tatt til takke med det som fant meg, Anonymous poster hash: 69171...aa5 Hvordan kan du vite det da? Vet jo ikke før man prøver.
Gjest Søren76 Skrevet 28. juli 2013 #10 Skrevet 28. juli 2013 Lyst bare ligge inn mit problem her , jeg er en vistnok snill ordentlig og normal gutt , har engtlig ik problem med at få til at komme i kontakt med jenter , men og et stort men .... Jeg har et forhold på 11 år bak meg og vært singel i 2 år og jeg har datet .. Mit problem er jeg tenner på en fysisk ting om en jente har det er jeg solgt , men de jeg har datet har ikke dette og det styre mit valg af kærste , det burde jo være andre ting som Kemi og tiltrekning ikke en ting med utseene Ikke lett at Finde den rette , jeg vett det er en ting med meg ikke de jeg dater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå