AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Merker jeg blir utrolig oppgitt nå.. Jeg har spist sunt, og trent hver dag i hele ferien. Virkelig jobbet hardt, og denne uka var jeg tre dager i Oslo på tur sammen med venninner. Vi skulle bare kose oss, shoppe, osv. Ble ikke noe trening, men mye gåing osv. Vi spiste ute på resturant, en softis her og der, osv, det tenkte jeg var helt greit, siden vi var på tur, og jeg ikke spiser sånn til vanlig. Jeg spiste akkurat det samme som venninne mine, hverken mer eller mindre. Har merket at maten jeg har spist ikke har vært noe bra for meg, har vært oppblåst under hele turen, men sjokket kom da jeg kom hjem.. Gått opp 3 kg, på tre dager. Blir så fortvila. Det beviser det at jeg virkelig ikke kan skeie ut. Jeg kan ikke unne meg noe i det hele tatt. Jeg tenker at jeg bare burde blitt hjemme, og jeg skjønner at jeg virkelig ikke kan spise usunt, for jeg fyker bare opp i vekt. Så nå er det tilbake til under 1200 kalorier, under 40 karbo om dagen, og trening 7 dager i uka. det eneste som funker for at jeg kan holde vekta stabil/ gå ned i vekt. Hvordan kan noen spise og spise usunt, uten å gå opp i vekt? Er det noe jeg kan gjøre for å få opp forbrenninga eller jeg må jeg bare leve med at jeg aldri kan spise usunt uten å legge på meg.. Anonymous poster hash: da35a...4e7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Det er nok bare vannvekt, siden du spiser lite karbo til vanlig. Det forsvinner etter noen dager med vanlig kosthold. Anonymous poster hash: 23b0b...1b5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 Jeg tror også det er vannvekt, samt selve innholdet i tarmene dine - som naturlig nok vil utgjøre en del siden du er vant med et mye strammere kosthold. Sånn har jeg også det, føler at bare den minste utskeielse fører til vektoppgang. Samtidig vet jeg at jeg ikke har lagt på meg fett, så jeg tar det med ro. Så gå tilbake til normalen, drikk masse og tren sånn som du pleier, så ser du at vekten vil gå tilbake. Jeg forstår at det føles dumt, men trøsten er at du aller mest sannsynlig ikke har lagt på deg fett. Anonymous poster hash: 3d9ac...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå