AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Mange vokser opp i familier hvor det er forskjellsbehandling på barna, så derfor lurer jeg på generelt om det er noen her inne som favoriserer ett av barna sine mer enn de andre, og gjerne hvorfor? Anonymous poster hash: f8b54...b7d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Jeg har fire unger, de er voksne nå men jeg husker så godt når hu nest eldste spurte meg i en alder av 10-11 år, mamma, hvem av oss er favoritten din? Og grunnen til at hun spurte om det var pga hun aldri hadde sett noe forskjellsbehandling, hun hadde rett og slett ingen anelse.. Når jeg hadde et barn trodde jeg aldri at jeg kunne elske noen andre så høyt og det bekymra meg dag og natt frem til nr 2 kom, tanken slo meg aldri igjen. Men jg hadde en kjæreste når jeg var ungdom som hadde det så forferdelig hos faren og ste moren sin pga ste moren ikke tålte at hennes mann hadde et barn med ei annen. Hun la ste sønnen sin for hat samtidig som halv søstra hans fikk hele verden. Husker det var veldig tungt for han for faren hans gjorde aldri noe med det, men når vi ble atten og flyttet sammen brøt han all kontakt. Anonymous poster hash: 75e8a...bac
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Prøver å ikke gjøre det, men nå er det veldig stort gap mellom de to eldste og attpålatten, så blir automatisk han får litt mere oppmerksomhet enn de to eldste. Nå er de to eldste flere år eldre enn han og er mere ute med venner osv.. Så er jo han her med meg. Er jo like glad i alle tre osv. Men føler kanskje han får litt mere oppmerksomhet siden han er så mye mindre. Anonymous poster hash: e92a8...72b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Jeg har fire unger, de er voksne nå men jeg husker så godt når hu nest eldste spurte meg i en alder av 10-11 år, mamma, hvem av oss er favoritten din? Og grunnen til at hun spurte om det var pga hun aldri hadde sett noe forskjellsbehandling, hun hadde rett og slett ingen anelse.. Når jeg hadde et barn trodde jeg aldri at jeg kunne elske noen andre så høyt og det bekymra meg dag og natt frem til nr 2 kom, tanken slo meg aldri igjen. Men jg hadde en kjæreste når jeg var ungdom som hadde det så forferdelig hos faren og ste moren sin pga ste moren ikke tålte at hennes mann hadde et barn med ei annen. Hun la ste sønnen sin for hat samtidig som halv søstra hans fikk hele verden. Husker det var veldig tungt for han for faren hans gjorde aldri noe med det, men når vi ble atten og flyttet sammen brøt han all kontakt. Anonymous poster hash: 75e8a...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå