Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det er flere høydetråder her inne og jeg lurte på hvor dere jenter som er sammen med høye menn eller dater dem møter dem? På nettet? Byen? Jobb? Er litt nysgjerrig fordi jeg også ønsker en høy mann :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte han i forbindelse med utdanning. Mitt råd er: Ikke gjør det, fører bare til vondt i nakken :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møtte han gjennom felles venner på en fest. :)

Anonymous poster hash: 628a5...11d
Gjest Gjest
Skrevet

Møtte han i forbindelse med utdanning. Mitt råd er: Ikke gjør det, fører bare til vondt i nakken :fnise:

Haha :D takk for svar :) møttes dere på forelesning eller kollokvie eller studentfest?
Gjest Guilty
Skrevet

Møtt på nett, gjennom felles venner.. Han jeg er sammen med nå møtte jeg gjennom en eks :P

Skrevet

Tror du at høye menn samler seg på et sted, som en flokk med sjiraffer? :klo:

(Jeg fant min på kafé. Han var lett å få øye på.)

• Liker 26
Skrevet

Går i samme klasse som ham på vgs

Skrevet

Kan avkrefte det.

Da det er svært sjeldent jeg ser folk som er like høye som meg både i jobb, på butikken eller andre sammenheng.

Skrevet

Du kan kanskje finne en basketklubb i nærheten og spørre om de trenger en maskot.

'Riktig' høyde er ikke akkurat noe å bygge et forhold på. Hvorfor må han absolutt være høy?

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Du kan kanskje finne en basketklubb i nærheten og spørre om de trenger en maskot.

'Riktig' høyde er ikke akkurat noe å bygge et forhold på. Hvorfor må han absolutt være høy?

Fordi jeg er selv 180 og vil ikke h en lavere mann. Gikk du bare bort til din mann på kafé? Som nevnt over er det sjeldent jeg også ser så høye menn, derfor spørsmålet
AnonymBruker
Skrevet

http://www.dehoyesklubb.no/

Anonymous poster hash: 37601...75c

Skrevet

Fordi jeg er selv 180 og vil ikke h en lavere mann. Gikk du bare bort til din mann på kafé? Som nevnt over er det sjeldent jeg også ser så høye menn, derfor spørsmålet

Ja, jeg sjekket ham opp i køen.

http://www.dehoyesklubb.no/

Anonymous poster hash: 37601...75c

TS er høy nok til å bli medlem. :tommelopp:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg sjekket ham opp i køen.

TS er høy nok til å bli medlem. :tommelopp:

Tøft gjort! Er det ikke litt skummelt hvis du ikke har drukket ? :P hvordan åpner man en slik samtale? Har du blitt avvist ved å gjøre dette tidligere og evt var du ikke redd for å bli avvist? Jeg tør liksom ikke gjøre sånt :(
Skrevet

Tøft gjort! Er det ikke litt skummelt hvis du ikke har drukket ? :P hvordan åpner man en slik samtale? Har du blitt avvist ved å gjøre dette tidligere og evt var du ikke redd for å bli avvist? Jeg tør liksom ikke gjøre sånt :(

Det er bare å si hei og småprate litt, du merker fort om han er interessert eller om han løper avgårde så fort han har sjansen. :ler2:

Jeg tror ikke at jeg har blitt avvist, jeg kan ikke huske det ihvertfall, men man er selvsagt alltid nervøs hvis det er en man virkelig har lyst til å bli kjent med. Men det gir et ekstra adrenalinkick å prøve å sjekke noen opp mens du er edru. :)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Det er bare å si hei og småprate litt, du merker fort om han er interessert eller om han løper avgårde så fort han har sjansen. :ler2:

Jeg tror ikke at jeg har blitt avvist, jeg kan ikke huske det ihvertfall, men man er selvsagt alltid nervøs hvis det er en man virkelig har lyst til å bli kjent med. Men det gir et ekstra adrenalinkick å prøve å sjekke noen opp mens du er edru. :)

Haha høres fantastisk ut!:D takk for tips. Er du veldig pen? Siden du har den selvtilliten. Mot meg er menn hyggelige og interessert hvis jeg tar kontakt men de tar ikke initiativ selv så jeg må nok gjøre som deg hvis jeg skal få kjæreste.
Skrevet

Haha høres fantastisk ut!:D takk for tips. Er du veldig pen? Siden du har den selvtilliten. Mot meg er menn hyggelige og interessert hvis jeg tar kontakt men de tar ikke initiativ selv så jeg må nok gjøre som deg hvis jeg skal få kjæreste.

Det er mye bedre å ta initiativ selv hvis du ser en du absolutt vil ha. Tenk om han forsvinner ut døra uten å se deg, eller misforstår alle signaler og invitasjoner du prøver å sende telepatisk. Eller tenk om bestevennen hans får øye på deg først og prøver seg i stedet. :P

Jeg tror ikke at utseende og selvtillit trenger å ha noen sammenheng.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 180 og kjempe glad i høye sko :P Samboeren min er 184, han er ikke kjempe høyere enn meg.

Må si meg enig at jeg vil helst ikke date noen som er lavere enn meg. De er sikkert kjempe hyggelige lavere menn som er like verdige kærester, men det passer ikke meg. Jeg får ikke samme følelsen rundt lave menn. Det er så koselig å kunne snike meg inn under haken når jeg vil ha stående kos, og jeg føler meg tryggere når mannen er "større" enn meg.

Er også veldg glad i å gå arm i arm med kjæresten min. Har merket det er veldig stress med lavere kompiser. Særlig når jeg har på meg 15cm hæl..

Høye menn har jeg møtt på skole og via bekjennte. Da altså ex'er som har vært 195+ etc.

Samboeren min er jo egentlig lav i forhold til mine preferanser, men jeg hadde ikke byttet ham eller endret ham for noe i hele verden :)

Syntes for øvrig også det er ikke verdens beste idea å sjekke opp menn på ute steder. Bare dårlige erfaringer :fnise:

Prøv heller Cathrine88 sitt forslag og gjør det edru, det er et kjempe kick!

Anonymous poster hash: 1d2a9...7a7
Skrevet

Møtte han på fest og tok han med meg hjem :danse:

Men hva defineres egentlig som en høy mann?

Skrevet

Jeg vet om en bygd i Sverige der det antagelig må være en hel haug med høye menn, siden jeg har møtt minst 8 stykker derfra og alle var over 190. Så plassen du skal dra til er: JUNSELE! :)

En av mine høye ekser, traff jeg derimot i forbindelse med videregående.

Skrevet

Vi er over alt, akkurat som dere. Ingenting er mer hyggelig enn jenter som tør å ta initiativ når de er edru da. Det viser selvtillitt, som er big turn-on!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...