Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så interessert i en mann, og jeg ønsker kontakt med han. Dessverre er han bare registert på jobbtelefon, og den kan jeg ikke ta kontakt på...

Blir det dumt om jeg går hjem til han en dag og ringer på døra? Eller bør jeg heller ta kontakt på t-banen om jeg møter på han der?

Jeg pleier iblant å møte på han på¨t-banen, og vi bare ser på hverandre uten noe mer...

SIst jeg møtte han på t-banen, satte jeg meg tilfeldigvis ved siden av han. Vi satt alene på en sånn 4-seter, og jeg la ikke merke til han først.

Til slutt så jeg han og visste ikke om jeg skulle se bort på han eller ikke ... men så skulle jeg av og da jeg reiste meg så jeg på han, og da så han på meg og smilte og sa hei.

Så måtte jeg av, så det ble ikke sagt noe mer... Tror begge var litt sjenerte...

Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: b4389...bda
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er så interessert i en mann, og jeg ønsker kontakt med han. Dessverre er han bare registert på jobbtelefon, og den kan jeg ikke ta kontakt på...

Blir det dumt om jeg går hjem til han en dag og ringer på døra? Eller bør jeg heller ta kontakt på t-banen om jeg møter på han der?

Jeg pleier iblant å møte på han på¨t-banen, og vi bare ser på hverandre uten noe mer...

SIst jeg møtte han på t-banen, satte jeg meg tilfeldigvis ved siden av han. Vi satt alene på en sånn 4-seter, og jeg la ikke merke til han først.

Til slutt så jeg han og visste ikke om jeg skulle se bort på han eller ikke ... men så skulle jeg av og da jeg reiste meg så jeg på han, og da så han på meg og smilte og sa hei.

Så måtte jeg av, så det ble ikke sagt noe mer... Tror begge var litt sjenerte...

Hva skal jeg gjøre?

Finn nå for all del ikke på å komme uventet og ringe på hos ham. For alt du vet kan han være gift, ha familie. Da dummer du deg ut.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Finn nå for all del ikke på å komme uventet og ringe på hos ham. For alt du vet kan han være gift, ha familie. Da dummer du deg ut.

Jeg vet han bor alene. Han er iallfall ikke gift, men om han har kjæreste vet jeg ikke...

Skrevet

Begynn med å hilse på t-banen.

Slå en vits, prat om været. Hva som helst.

Om han er positiv, så ta det derfra.

Sjenert nytter det ikke å være.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke ta kontakt på jobbtlf? Er jo sikker kun han som har denne tlf siden den er registrert på han.

Jeg hadde vært for feig til å gått på døra til han og sagt hei. Hadde sikkert ikke tørt å ringt engang :) Sjenert av meg.

Men siden du tydligvis er tøffere enn meg, så hadde jeg heller gått bort til han på t-banen og sagt hei. Vist du er der er plass ved siden av, spør om der er ledig, og sette deg ned og prøve å få til en samtale med han. Litt dristig å ringe på døra kanskje? Ville prøvde å ta kontakt på t-banen først :)

Anonymous poster hash: 94e3b...97c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg får bare håpe jeg møter han på t-banen igjen ... er sommer, så det blir jo ikke før i august isåfall ...

AnonymBruker
Skrevet

Bor du i nærheten av han? vist så kan du jo ta deg en spasertur i området og håper du tilfeldigvis møter på han :)

AnonymBruker
Skrevet

Bor du i nærheten av han? vist så kan du jo ta deg en spasertur i området og håper du tilfeldigvis møter på han :)

Det har jeg gjort maaange ganger!!! Har gjort det i 1 år nå!!!

Møter aldri på han, bortsett fra på t-banen når jeg er heldig... :(

Skrevet

Ikke ring på døra, da skremmer du han helt sikkert!!

Skrevet

Begynn med å hilse på t-banen.

Slå en vits, prat om været. Hva som helst.

Om han er positiv, så ta det derfra.

Sjenert nytter det ikke å være.

Bare alt utenom det som er i bold. TS kan bedre enn det.

Skrevet

Bare alt utenom det som er i bold. TS kan bedre enn det.

Hvis hun kunne prate lett og naturlig med mannen hadde hun ikke spurt her.

En kommentar om sol kontra regn som passer til settingen er faktisk bedre enn å stirre i gulvet og late som om hun ikke ser mannen.

Gjest Gjest
Skrevet

Det har jeg gjort maaange ganger!!! Har gjort det i 1 år nå!!!

Møter aldri på han, bortsett fra på t-banen når jeg er heldig... :(

Når du ser han igjen i august, er det jo en fin anledning til å spørre om han har hatt en fin sommer. Og så kan du si før du går, at det var hyggelig å se han igjen. Da vil han huske deg til neste gang dere ses på t-banen. Og kanskje han da vil spørre om ditt nummer... :)

AnonymBruker
Skrevet

Pinglete jenter altså! Ja, det kan hende du må sitte der, blodrød i ansiktet, hver eneste dag på trikken i flere måneder. Bare fordi du har prøvd deg på ham!

Velkommen til mannens verden! :) Det er det vi risikerer, hver gang vi hilser på ei ny jente som kansje er interessant.

Anonymous poster hash: 24840...7d4
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...