AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Jeg laget meg en snapchatkonto for en stund siden. Har reagert på at det plutselig kommer opp random personer som forslag til folk jeg kan legge til, og har også fått et par snaps fra folk jeg overhodet ikke kjenner. Etter å ha sjekket kontoinstillingene fant jeg ut at det ikke er mitt telefonnummer som er lagret, men en bekjent av meg sitt. Jeg innbiller meg at det var denne personen som hjalp meg med å lage snapchat-kontoen, så det har vel blitt noe rot der, da. Regner med at det er folk hun har på kontaktlista si på telefonen som kommer opp på min snapchat. MEN når jeg trykker på "find friends", så kommer det jo opp folk som er på MIN kontaktliste, så da virker det jo som jeg har begge, på en måte? Uff, jeg skjønner ikke dette. Ihvertfall så virker det ikke som det går an å forandre telefonnummer, for når jeg trykker på nummeret så kommer det bare opp melding om at jeg må verifisere telefonnummeret. Så hva gjør jeg? Må jeg bare slette hele kontoen og lage ny? Kan jeg da bruke samme e-postadresse som jeg har på den gamle kontoen? Anonymous poster hash: 1e94e...cc2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #2 Skrevet 28. juli 2013 Hadde et lignende problem, bare med et fremmed nummer fra utlandet. Aner ikke hvordan det nummeret klarte å bli knyttet til min brukerkonto. Uansett.. Jeg sendte inn en feilmelding til Snapchat Support og det ser ut som det har blitt ordnet nå. Det fremmede nummeret er i alle fall borte fra brukerkontoen min. Anonymous poster hash: 10987...ae5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå