Gå til innhold

Står Odd Nerdrum bak dette maleriet?

Gjest Houdini

Anbefalte innlegg

Gjest Houdini

kuspit6-10-9.jpg

Synes dette bildet var en smule spesielt, men jeg digger det så absolutt. Han leker veldig med samfunnsnormer her slik jeg ser det? Jeg har ikke peiling på kunst!! haha.. Odd Nerdrum er min nye helt. NEI, jeg tenner ikke på bæsj og jeg synes det er ekkelt, men dette er jo art.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest17

Det er Nerdrum ja. Har mange spesielle bilder, men jeg liker også mye. 'Dawn' er min favoritt.

Web_Art_Academy_Dawn_-Odd_Nerdrum.jpg

Edit: La ved bilde.

Endret av delirious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Houdini

Jeg liker stemningen i maleriene. Hvordan er maleriene hans kvalitetsmessig sett fra et objektivt øye, tenker på selve strøkene og alle de greiene som gjør et maleri bra. (lys, skygge etc osv)

Endret av Houdini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...
Gjest Houdini skrev (På 27.7.2013 den 23.10):

http://www.artnet.com/magazine/features/kuspit/Images/kuspit6-10-9.jpg

Synes dette bildet var en smule spesielt, men jeg digger det så absolutt. Han leker veldig med samfunnsnormer her slik jeg ser det? Jeg har ikke peiling på kunst!! haha.. Odd Nerdrum er min nye helt. NEI, jeg tenner ikke på bæsj og jeg synes det er ekkelt, men dette er jo art.

Liker det maleriet der godt. Hadde det ikke vært for andre mennesker (og deres så ofte negative syn på slikt), så hadde jeg hengt det på toalettet :) Tenner heller ikke på bæsj, men synes det ikke er ekkelt overhode. For meg så er det å gjøre fra seg så inderlig naturlig, at jeg ikke kan se på det som ekkelt. Bæsj er bæsj. Det er det det er for meg, uten fra eller til følelser (hvis det ga noen mening). Her er ett bilde til fra Nerdrum hvor det bare er en kvinne som gjør sitt fornødne - https://www.wikiart.org/en/odd-nerdrum/twilight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...