Gjest Houdini Skrevet 27. juli 2013 #1 Del Skrevet 27. juli 2013 Synes dette bildet var en smule spesielt, men jeg digger det så absolutt. Han leker veldig med samfunnsnormer her slik jeg ser det? Jeg har ikke peiling på kunst!! haha.. Odd Nerdrum er min nye helt. NEI, jeg tenner ikke på bæsj og jeg synes det er ekkelt, men dette er jo art. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Black March Skrevet 27. juli 2013 #2 Del Skrevet 27. juli 2013 Syntes dette ser ut som en typisk Nerdrum ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 27. juli 2013 #3 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Det er Nerdrum ja. Har mange spesielle bilder, men jeg liker også mye. 'Dawn' er min favoritt. Edit: La ved bilde. Endret 27. juli 2013 av delirious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Houdini Skrevet 27. juli 2013 #4 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Jeg liker stemningen i maleriene. Hvordan er maleriene hans kvalitetsmessig sett fra et objektivt øye, tenker på selve strøkene og alle de greiene som gjør et maleri bra. (lys, skygge etc osv) Endret 27. juli 2013 av Houdini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KRJ Skrevet 19. februar 2021 #5 Del Skrevet 19. februar 2021 Gjest Houdini skrev (På 27.7.2013 den 23.10): http://www.artnet.com/magazine/features/kuspit/Images/kuspit6-10-9.jpg Synes dette bildet var en smule spesielt, men jeg digger det så absolutt. Han leker veldig med samfunnsnormer her slik jeg ser det? Jeg har ikke peiling på kunst!! haha.. Odd Nerdrum er min nye helt. NEI, jeg tenner ikke på bæsj og jeg synes det er ekkelt, men dette er jo art. Liker det maleriet der godt. Hadde det ikke vært for andre mennesker (og deres så ofte negative syn på slikt), så hadde jeg hengt det på toalettet Tenner heller ikke på bæsj, men synes det ikke er ekkelt overhode. For meg så er det å gjøre fra seg så inderlig naturlig, at jeg ikke kan se på det som ekkelt. Bæsj er bæsj. Det er det det er for meg, uten fra eller til følelser (hvis det ga noen mening). Her er ett bilde til fra Nerdrum hvor det bare er en kvinne som gjør sitt fornødne - https://www.wikiart.org/en/odd-nerdrum/twilight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Del Skrevet 19. februar 2021 Dette er og Nedrum, så ganske spesiell kunst ja. Anonymkode: 2652b...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå