Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett innviklet spm som eg håper jeg kan få litt guiding på. Har hatt ett fgf forhold til en kar noen mnd til bake. Plutselig hørte eg ikke mer fra han på tre mnd. her forleden traff jeg når jeg gikk på tur og da kysset han og klemmte meg meg offentlig. Jeg skjønnte lite. han sa det hadde vert masse personlig styr. (eks og samvær med felles barn ) etter noem dager tok jeg kontakt og vi hadde en date med sex som avsluttning. Det jeg lurer på er om han liker meg og er int eller ka det går i .Når vi treffes nå er det klemmer og kyss og han ser meg dypt i øynene . Jeg er forvirret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være han er ferdig med personlig styr i livet sitt nå og er klar for et uforpliktende seksuelt forhold med deg igjen.

Om det er noe mer er ikke lett å si ut i fra det du skriver her, det er vel sånn du merker over tid. Men, hvis det den gangen bare var sex og ikke noe utover det og dere startet på samme igjen nå så virker det som det er det han er ute etter og ikke noe mer.

Hvis det er sånn at han har en eks det har vært noe styr med så er det kanskje ikke sånn at han er noe klar for noe forhold enda uansett.

Så sånn jeg ser det så må du finne ut av hva du vil og fortsette hvis du kan leve med et puleforhold eller trekke deg unna om du er interessert i noe mer.

Og fasiten sitter denne mannen med vil jeg tro. :)

Skrevet

off ja den beste løsningen er vel bare å spørre rett ut ke det går i . takker for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...