Gå til innhold

Han jeg har begynt å date er 192 cm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har begynt å date en mann på 192 cm. Sier selv at høyde ikke spiller noen rolle, men jeg er selv i underkant av 160 og liker EGENTLIG menn på kanskje høyest 180. Selvsagt spiller det ikke noen rolle om jeg forelsker meg i han og han er en fantastisk fyr, men jeg tar meg selv i å tenke at det kanskje er litt rart med en så stor høydeforskjell?

Jeg kjenner en som er 187 og har ei dame på 152, så selvsagt går det an, men likevel.

Hva tenker dere om høydeforskjellen?

Anonymous poster hash: 173b7...151
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nobody cares.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 160 selv og hadde digga det :)

Anonymous poster hash: 5ed43...e19
AnonymBruker
Skrevet

ser dumt ut.

Anonymous poster hash: 0d149...a0a
  • Liker 2
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Litt verre dersom det var omvendt. På en måte?

AnonymBruker
Skrevet

Litt verre dersom det var omvendt. På en måte?

Hehe, jo, men jeg blir jo så utrolig liten i forhold. Exen min er 180, og jeg måtte stå på tærne når jeg skulle kysse han, så tenk hvordan det blir med en på 192 da :fnise:

-TS

AnonymBruker
Skrevet

jeg er 163 og har vært ssammen med flere menn over 2 meter. jeg elsker det! tenker ikke noe over det når det er stor høyde forskjell.

Anonymous poster hash: d225a...da9
  • Liker 1
Gjest KateW
Skrevet

Dersom du bryr deg om det, er du ikke forelska, tenker jeg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du bryr deg om det, er du ikke forelska, tenker jeg.

Nei, jeg er ikke forelsket i han :) Har akkurat begynt å date han, så hadde egentlig vært rart om jeg hadde vært forelska allerede. Og som jeg skreiv så spiller det ingen rolle at han er så høy om jeg forelsker meg i han :)

-TS

Gjest KateW
Skrevet

Joa, leste fort. Jeg har bare aldri forstått det med å være redd for hva andre tenker om høyde, eller vært opptatt av det selv. Jeg har ofte vært høyere enn kjærestene mine, kanskje det er derfor?

AnonymBruker
Skrevet

Rart.

Anonymous poster hash: e4f03...5cf
  • Liker 1
Skrevet

Flott det vel. Jeg er litt høyere enn han, og jeg foretrekker jenter rundt 165.

AnonymBruker
Skrevet

Joa, leste fort. Jeg har bare aldri forstått det med å være redd for hva andre tenker om høyde, eller vært opptatt av det selv. Jeg har ofte vært høyere enn kjærestene mine, kanskje det er derfor?

Ja, jeg har egentlig ikke vært så opptatt av det selv, men jeg har aldri datet noen over 180 skjønner du :)

-TS

Skrevet

Jeg dater en gutt som er over 2 meter, og jeg er selv 160 cm. Jeg elsker det <3

Gjest RihannaNavy
Skrevet

Det er supersøtt med høye menn og lave jenter/damer :D

Etter min mening, da... Alle er forskjellige :fnise:

Skrevet

Høydeforskjellen er helt likegyldig ( selv om jeg kanskje ikke ville falt for en mann som var 140)

Datet en på 203 og er 161 og det gikk helt fint, så jeg skjønner egentlig ikke at dette burde være noen sak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en gutt som er over 2 meter, og jeg er selv 160 cm. Jeg elsker det <3

Jeg bare lurer på hva det er å elske med selve høyden til en person? Da jeg var sammen med han på 180, så var høydeforskjellen så stor at vi ikke kunne f.eks ha sex i doggy uten at jeg hadde pute under knærne osv.

Det gjør selvsagt ikke noe for MIN del at han jeg nå dater er 192, men bare lurer hva andre tenker om det.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 160 og har bare vært sammen med menn over 195.... Hehe

Anonymous poster hash: e6d4b...128

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har begynt å date en mann på 192 cm. Sier selv at høyde ikke spiller noen rolle, men jeg er selv i underkant av 160 og liker EGENTLIG menn på kanskje høyest 180. Selvsagt spiller det ikke noen rolle om jeg forelsker meg i han og han er en fantastisk fyr, men jeg tar meg selv i å tenke at det kanskje er litt rart med en så stor høydeforskjell?

Jeg kjenner en som er 187 og har ei dame på 152, så selvsagt går det an, men likevel.

Hva tenker dere om høydeforskjellen?

Som en mann på 2m må jeg si jeg ser "problemet" ditt da jeg helst har lyst til å finne en jente jeg kan gi en klem, danse med uten å bøye meg veldig langt ned eller faktisk sitte på en stol...

Men det finnes svært få av disse jente for oss som er så høye. Så man må vel bare bite i det sure eplet på den delen.

Du sier selv at høyde forskjellen plager deg. Da må du nesten selv finne ut om det plager deg såpass mye at det ikke vil funke å våre sammen med personen før dere går for langt med datingen.

Anonymous poster hash: a1078...13e

Anonymous poster hash: a1078...13e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...