Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Eneste jeg finner på nett er denne ( http://www.babyshop.no/grinder-og-hjemsikring/trappegrind_2/gate-to-go) men såvidt jeg kan se er ikke dette en grind, men en "vegg". Det blir jo uendelig upraktisk for oss voksne å måtte ta den av og på hver gang vi skal passere. Ikke er jeg sikker på om jeg ville stolt på denne i toppen av en trapp heller...

Men vi skulle så gjerne hatt en sånn reisegrind da vi bare av og til skulle ha sperret av verandadøren, hatt den med på fly til besteforeldrebesøk og i bil til de andre besteforeldrene. Litt kjipt å kjøpe tre sånne pressgrinder i metall for å bruke dem noen dager i året :-(

Tips og erfaringer anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår hva du mener med at trappegrind i metall virker unödvendig. Og jeg har ikke sett noen reisegrinder. Men Ikea har jo ganske billige pressgrinder :) Mellom 300-400 kr tror jeg.

Skrevet

Forstår hva du mener med at trappegrind i metall virker unödvendig. Og jeg har ikke sett noen reisegrinder. Men Ikea har jo ganske billige pressgrinder :) Mellom 300-400 kr tror jeg.

Ja, er man IKEA Family-medlem koster de vel rundt 250kr så det blir jo absolutt alternativet. Men likevel litt kjedelig å kjøpe tre trappegrinder :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...