Gjest Aleksander Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Hei, Jeg er 25 år gammel mann som er sammen med ei jevnaldrende dame. Vi har en gutt sammen som er litt over året. Vi har nå vært sammen i 4 år, og har det jevnt over bra sammen. Problemet er og har vært ganske lenge at vi har så og si aldri sex. Det går som regel flere uker i mellom, og jeg kan ikke huske sist vi hadde sex to ganger i løpet av ei uke. Det må vel ha vært det første året vi var sammen. Jeg er veldig glad i jenta og ikke minst gutten vi har sammen. Men det med sexen begynner å bli et virkelig stort problem for meg. Har prøvd å prate om det flere ganger uten at ting har blitt bedre over tid, ender som regel med sympatisex noen dager etter fordi jeg har sagt ifra, og det er jo virkelig ikke det jeg ønsker. Jeg ønsker å føle meg attraktiv og seksuelt ønsket. Jeg vil kalle meg selv et følelsesmenneske og dette handler like mye om bekreftelsen sex gir som nytelsen. Hjemme synes jeg vi har et relativt likt arbeidsforhold, der vi begge involverer oss i alle hjemmets gjøremål. Når vi først har sex er det som regel etter mitt iniaitiv, og jeg skulle virkelig ønsket at hun også tok litt iniaitiv, hvilket jeg også har sagt til henne. Dette tærer veldig, og i sommer har jeg tatt meg selv i å se på andre damer i en relativt høyere grad enn tidligere. Gnisten er borte og jeg begynner å bli litt likegyldig til det hele. Hva skal jeg gjøre? Foreslå terapi? Jeg føler jeg lever i sølibat (og har gjort det alt for lenge) i en alder av 25 år. Takker for absolutt alle innspill.
Gjest Yellowrose Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Det blir som regel sånn etter man har vært sammen en stund.. Men Hva med å gå ut en dag, bare dere to? Flørt og finn frem gnisten. Skaff barnevakt og vær litt kjærester bare. Sov på hotell en natt. Da for hun sikkert lyst! Det kan jo hende hun bare er sliten. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Jeg kjenner meg godt igjen i dette innlegget. Bare at jeg er kvinne og det er mannen min som har lite lyst. Har snakket sammen om det og han sier han er sliten, han jobber mye. Jeg tror på han når han sier det og pusher ikke på når det gjelder sex. Merker godt at det hjelper å reise bort litt. En natt på hotell f.eks da blir vi litt nyforelska igjen. Jeg tenker også at hu sikkert er sliten og livet blir litt snudd på hodet når man har fått barn. Kanskje hu ikke føler seg så sexy etter at hu fødte i forhold til før? Anonymous poster hash: 71706...242
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Gutten er bare ett år gammel. Jeg tenker at hun er veldig mye inni "mamma-boblen" ennå, det er ikke så lenge siden hun var i permisjon og hverdagen hennes stort sett var babyen. Det tar også rundt ett år til kropp, hormoner osv er tilbake som vanlig etter graviditet og fødsel, spesielt om man ammer. Jeg tror dere trenger å komme dere ut litt, være kjærester uten barn en kveld. Kanskje kan gutten være hos besteforeldre en natt (i verden utenfor KG er dette ikke noe farlig ), så dere kan ha en hel kveld, natt og morgen bare dere to. Anonymous poster hash: 7b92f...c0b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå