aquiz Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Personen jeg prøver å finne tror jeg har deaktivert sin profil. Er det mulig å likevel finne den deaktiverte profilen på et vis?
RockPaperScissor Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Nei, det er jo det deaktivert betyr, at den ikke er aktiv. Så den er ikke lenger søkbar. Såvidt jeg har forstått i alle fall. 2
Alja Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Kan godt hende personen har blokkert deg også. Prøv å let etter personen fra en veninnes account. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Det kan være personen har satt seg til ikke søkbar. Anonymous poster hash: ab4b4...205
aquiz Skrevet 27. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2013 Kan godt hende personen har blokkert deg også. Prøv å let etter personen fra en veninnes account. Personen er ikke den smarteste i verden, så tror ikke personen har blokkert meg. (hvorfor blokkere noen man egentlig ikke kjenner ) Men uansett er profilen ikke søkbar fra andre steder heller. Hadde håpet det lå noen rester fra profilen eller slikt noe sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå