Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nær venninne som har giftet seg med en 10 år yngre mann, hun er rundt 40år og han rundt 30 år. Og nå møtte jeg en veldig hyggelig gutt rundt 20 år og jeg er i slutten av 20årene, han fikk litt sjokk da jeg sa hvor gammel jeg er, siden jeg ser veldig mye yngre ut. Er det noen her som er sammen med en mye yngre gutt, holder det i lengden, er dere like voksne, går det å snakke sammen om seriøse ting.

Videoannonse
Annonse
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

What if i told you that even people with a big age difference can talk about serious stuff

AnonymBruker
Skrevet

MIn mann er 11 år yngre enn meg. Vi traff hverandre da jeg var 29 og han 18. Vi løy begge på alderen på første møte, jeg fordi jeg ser yngre ut og liker å spøke om at jeg er yngre, sa jeg var 21 og han trodde på det :) Han sa at han var 24 fordi han ser eldre ut og trodde at om han sa sin ekte aldre ville jeg ( som da var "21" ) tenke at han var for ung...!

Ved neste treff avslørte vi begge den ekte alderen vår, og jeg satt igjen med ekstremt mange spørsmål og dilemmaer. Det er ofte TABU forbundet med at jenten er eldst. Våre ble slått til skamme, vi har vært sammen i 5 år nå og ting er bare helt fantastisk!!!!! Alder har ikke allltid så mye å si, passer man sammen som individer så er alderen bare et tall. Men for all del, noen ganger merkes det jo, men det er ikke værre enn at vi kan le av det. Jeg kan f eks si at husker du da "..." og "...." og han svarer, ehhh - det var før jeg bel født... hehe... :)

Anonymous poster hash: 0543e...9a4
  • Liker 4
Skrevet

MIn mann er 11 år yngre enn meg. Vi traff hverandre da jeg var 29 og han 18. Vi løy begge på alderen på første møte, jeg fordi jeg ser yngre ut og liker å spøke om at jeg er yngre, sa jeg var 21 og han trodde på det :) Han sa at han var 24 fordi han ser eldre ut og trodde at om han sa sin ekte aldre ville jeg ( som da var "21" ) tenke at han var for ung...!

Ved neste treff avslørte vi begge den ekte alderen vår, og jeg satt igjen med ekstremt mange spørsmål og dilemmaer. Det er ofte TABU forbundet med at jenten er eldst. Våre ble slått til skamme, vi har vært sammen i 5 år nå og ting er bare helt fantastisk!!!!! Alder har ikke allltid så mye å si, passer man sammen som individer så er alderen bare et tall. Men for all del, noen ganger merkes det jo, men det er ikke værre enn at vi kan le av det. Jeg kan f eks si at husker du da "..." og "...." og han svarer, ehhh - det var før jeg bel født... hehe... :)

Anonymous poster hash: 0543e...9a4

Det høres jo kjempe koselig ut! Hyggelig å høre, hvordan det har gått! Og at det går veldig fint med aldersforskjellen.

Hva kan gå galt egentlig? Jeg tenker kanskje, om fyren ikke er ferdig med å dra på byn, om han snakker om andre ting som ikke interesserer dama, om familien synes det er greit i forhold til år man er på besøk.

Liker dere samme filmer, musikk, har venner på begge sider som passer inn blandt hverandre?

Synes du han kunne være/er barnsligere enn deg i visse situasjoner og samtaler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...