Gå til innhold

Hadde sex med en opptatt mann, som har barn og hele pakka.,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste han hadde kjæreste. Og jeg visste han hadde barn.

Ungdomsskolekjæresten min dette. Jeg er nå 27.

Han var tvilsom og var redd og hadde dårlig samvittighet, men sa han ikke greide å la være å kysse meg.

Jeg greide ikke la vær jeg heller.

Vi kysset mange ganger, tok på hverandre, mimret om gamle dager og hadde sex en gang inatt.

Og jeg føler meg som en dritt...

Vet det ikke er jeg som skal føle skyld men jeg gjør det likevel. Folk som kjenner kjæresten hans sier hun er verdens snilleste, så dette fortjener hun virkelig ikke.

Ikke han heller. Hn hadde rolig samvittighet både ovenfor henne og meg, meg fordi han følt han hadde fått meg til å føle meg brukt, og det likt han ikke.

Vi bor i ei lita bygd. Så jeg er livredd for at folk skal få vite om det.

Tør ikke si det til noen. Får en person vite noe så vet resten av denne lille byen om det samme dag..

Jeg er en kjerring det vet jeg.

Måtte egentlig bare skrive det ned et sted, for som sagt tør jeg ikke si det til en sjel...

Anonymous poster hash: dc920...768

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du vil med innlegget egentlig?

For det første har du 50% skyld, og for det andre var det vel neppe så fantastisk deilig at det var verdt samvittighet og nervøsitet for at noen skal finne det ut, langt mindre det kaoset dere begge har skapt ihop når det kommer for en dag.

Sånn er det bare, og det visste du vel på forhånd. Helt idioter er dere vel ikke.

Anonymous poster hash: bd792...fe3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begjær, tiltrekning og lidenskap er farlige greier i blant. Tenker du kommer til å bli grillet her. Og ja, utroskap er moralsk forkastelig, men det finnes alltid flere nyanser av en sak, og det er kun menneskelig. Holder du kjeft, og han kjeft så får ingen vite det, så lenge han ikke bryter sammen i dårlig samvittighet og forteller kona si det.

Det jeg finner forkastelig er de som bevisst legger seg etter gifte menn for å få bekreftelse, eller for å "vinne". Kvinner uten klasse eller selvtillit.

Om det er gjensidig tiltrekning og følelser inne i bildet så er det ikke alltid så enkelt.

Anonymous poster hash: c0d45...f4c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Begjær, tiltrekning og lidenskap er farlige greier i blant. Tenker du kommer til å bli grillet her. Og ja, utroskap er moralsk forkastelig, men det finnes alltid flere nyanser av en sak, og det er kun menneskelig. Holder du kjeft, og han kjeft så får ingen vite det, så lenge han ikke bryter sammen i dårlig samvittighet og forteller kona si det.

Det jeg finner forkastelig er de som bevisst legger seg etter gifte menn for å få bekreftelse, eller for å "vinne". Kvinner uten klasse eller selvtillit.

Om det er gjensidig tiltrekning og følelser inne i bildet så er det ikke alltid så enkelt.

Anonymous poster hash: c0d45...f4c

Enig med deg.

Anonymous poster hash: c0b8f...93d

Skrevet

Det er bare en ting jeg lurer på her; og det er hvorfor TS innbiller seg at denne fyren ikke fortjener dårlig samvittighet?

Forøvrig vet TS egentlig ingenting om han føler noen dårlig samvittighet eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

For det første har du 50% skyld

Anonymous poster hash: bd792...fe3

Så hvis en mann er utro så kan han si, "det var 50% hennes feil"?

Anonymous poster hash: 987b4...8cd

Skrevet

Begge parter har faktisk 100% skyld på hver sin side.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han var tvilsom og var redd og hadde dårlig samvittighet, men sa han ikke greide å la være å kysse meg.

Vi kysset mange ganger, tok på hverandre, mimret om gamle dager og hadde sex en gang inatt.

Vet det ikke er jeg som skal føle skyld men jeg gjør det likevel. Folk som kjenner kjæresten hans sier hun er verdens snilleste, så dette fortjener hun virkelig ikke.

Ikke han heller. Hn hadde rolig samvittighet både ovenfor henne og meg, meg fordi han følt han hadde fått meg til å føle meg brukt, og det likt han ikke.

Tør ikke si det til noen. Får en person vite noe så vet resten av denne lille byen om det samme dag..

Måtte egentlig bare skrive det ned et sted, for som sagt tør jeg ikke si det til en sjel...

Mannen var tvilsom? Det tror jeg gjerne på. Pålitelig var han ikke. Men det jeg antar du mener, er at mannen var tvilende.

Anonymous poster hash: beb79...530

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvor har du det fra?

du viste han hadde kjerring og unger. du burde jholdt deg langt unna. du er en homewreker!!

Anonymous poster hash: 718cb...982

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig burde du føle skyld.

Anonymous poster hash: 935bf...178

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig burde du føle skyld.

Anonymous poster hash: 935bf...178

Ja, når du visste at han hadde kone og barn, så er du like skyldig som han er!

Hadde du ikke visst det, så blir det jo en annen sak. Men der er ikke du nå..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...