AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Hei, jeg går ned ca. 1 kg i uka og har gått ned 6kg totalt, men på en heller usunn måte. Løpet av en vanlig dag spiser jeg 2-3 pulvershakes, samt en liten porsjon middag. Blir jeg veldig svimmel, tar jeg meg en kalorifri energi drikk. Dette er stort sett bare det jeg lever på. Jeg er klar over at dette ikke er sunt, da jeg er sliten og trøtt gjennom hele dagen. Men jeg har ikke peiling på hva som jeg kan spise og fortsatt gå ned i vekt. Spiser jeg normal mat i løpet av dagen, blir jeg fristet til å spise mye, jeg er redd for å få i meg for mye mat. Hvordan skal jeg greie å spise sunt og godt og likevel gå ned like mye?Anonymous poster hash: 9453f...015
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Legg deg på ca 1500 kalorier. Spis kjøtt, egg, grønnsaker, nøtter, meieroprodukter osv. Og slutt for all del med det tullet du holder på med nå. For hver dag du sulter seg selv slik, desto mer muskelmasse mister du, og desto lavere blir derfor forbrenningen din. Fatter ikke hvorfor folk begynner med pulverkurer og slikt tull... Om det er kunnskap man mangler, er det ikke verre enn å låne seg en bok på biblioteket. Om du har spiseforstyrrelser, noe det kan høres ut som, bør du forøvrig gå til lege, sånn at du får hjelp med psyken. Anonymous poster hash: a2551...b77
Redbull Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Kesam Egg Grønnsaker Frukt Bær Skyr Naturell yoghurt Nøtter uten salt Kylling Svin Fisk Søtpotet/potet Ris Avokado Kokosmelk Cottage Cheese Havregryn. Last ned Shapeup appen og legg deg på 1500-1700 kcal til dagen. Tren, gåtur, styrke, jogg, sykkel.
@Maja Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Spis mest mulig grønsaker og salat, det er lite kalorier så du kan ete ganske mykje av det. Start gjerne gradvis med salater, og fyll på med kjøtt, egg og andre proteinkilder i/sammen med salat og grønt. Bruk gjerne ShapeUp-appen for å holde styr på kaloriene. Hold deg til rein mat, og unngå sukker og ferdigprodukt så har du eit godt grunnlag. Men, er enig i at det kan virke som du har problemer med mat. Såfall bør du oppsøke proffessionell hjelp før det blir meir alvorlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå