Gå til innhold

Ønskeliste - oss som ikke har så god råd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som alenemor har jeg ikke penger til å kjøpe meg det jeg vil. Det suger, fordi jeg er veldig glad i klær og sko og elsker å shoppe.

Jeg tenkte jeg skulle lage meg en liten ønskeliste for meg selv, og så når jeg har vært flink til å spare kan jeg unne meg en ting fra lista:) noen her som har en ønskeliste, eller noe de ønsker seg og sparer til?:)

Anonymous poster hash: 76825...480

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en laang ønskeliste! Jeg prøver å holde meg til å kjøpe ting jeg har på lista, for jeg vet at det er ting jeg virkelig vil ha. Impulsshopping er gøy i øyeblikket, men det er mye bedre å endelig kjøpe noe man har ønsket seg lenge. Jeg synes faktisk jeg har blitt flinkere til å gjøre gjennomtenkte kjøp etter at jeg satt opp en liste. Problemet er jo at det ofte kommer nye ting på lista, den blir liksom aldri kortere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker meg veldig Marc by Marc Jacobs veske, men syns ikke jeg kan forsvare pengebruken. Har pengene, men tenker hele tiden hva jeg kan få for pengene til f.eks barna osv.

Anonymous poster hash: 73a31...983
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en laang ønskeliste! Jeg prøver å holde meg til å kjøpe ting jeg har på lista, for jeg vet at det er ting jeg virkelig vil ha. Impulsshopping er gøy i øyeblikket, men det er mye bedre å endelig kjøpe noe man har ønsket seg lenge. Jeg synes faktisk jeg har blitt flinkere til å gjøre gjennomtenkte kjøp etter at jeg satt opp en liste. Problemet er jo at det ofte kommer nye ting på lista, den blir liksom aldri kortere.

Vil du dele ønskelista di?:)

Skrevet

Jeg holder faktisk på å lage en liste for tiden. Der skriver jeg opp det jeg ønsker meg og trenger, så skal jeg prøve å kun handle ting fra lista :) Hittil har jeg skrevet opp tastatur og nytt etui til iPaden, ny mobiltelefon (har spart siden påske nå så håper jeg får råd snart!), treningstights, joggesko og nye solbriller. Har også planer om å rydde i klesskapet for å se hva jeg faktisk har, så regner med at lista blir litt lengre da. :fnise:

Skrevet

Vil du dele ønskelista di? :)

Kan jeg vel! :)

Eller, tror jeg begrenser meg til topp ti. Ønsker meg mer, men det er disse tingene jeg sparer til for øyeblikket.

- iPad eller iPad mini. Ikke akkurat klær eller sko, men det står øverst på ønskelista akkurat nå.

- Mulberry Lily, svart og gjerne med sølvdetaljer.

- Acne Raya, den korte modellen i dove white eller grey melange. (Denne vet jeg ikke om jeg får tak i, finner den ikke på nettet i min str. lenger)

- Ny lommebok. Har sett noen fine fra Mulberry, men har ikke bestemt meg for hvilken jeg vil ha ennå. Det må egentlig ikke være noe spesielt merke, men den skal være i svart skinn og ha god kvalitet.

- Svart ullkåpe. Her har jeg heller ikke en bestemt jeg har sett for meg. Jeg har en fra før som jeg er veldig glad i, men ønsker meg en å variere meg.

- Kashmirgenser fra Wild Wool. Dette er mitt favorittmerke når det kommer til ullgensere. Fantastisk myke og gode, til en super pris. Jeg har lyst til å unne meg en til i høst.

- Nye løpesko.

- Kamerastativ

- Mulberry Mini Alexa. Dette er egentlig et tullepunkt, for jeg har allerede en Alexa, men jeg synes den lille er veldig søt. Så den får stå på lista, for hvis jeg kommer over et godt tilbud får jeg lov til å slå til.

- Nye BHer. Dette står nederst fordi jeg synes det er litt kjedelig, men det er nok det jeg blir nødt til å kjøpe først. Har bare BHer som ikke passer for tiden (føles det som), så jeg skal få ut fingeren og måle meg. Må bare få tak i et målebånd først, det skjer ikke at jeg får det gjort i en butikk.

Lenger ned på lista har jeg bl. a nytt treningstøy, svarte New Balance, MBMJ Natasha, Balenciaga City, nytt ullundertøy (dette er også et sånt kjedelig punkt, men jeg må nok kjøpe noe til vinteren), ny sminkepung, ny toalettmappe og ny lue.

Sånn, en liten novelle fra meg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Flaks for meg så kunne jeg krysse iPad av ønskelista, da 6 åringen ønsket seg en iPad til bursdag og mer enn gjerne låner den bort til mamma...he he.. To fluer i en smekk :fnise:

Anonymous poster hash: 73a31...983
Skrevet

Min toppliste:

Macbook air

En av Prada saffianoveskene i sort

Louis Vuitton skjerf i ull/silke i en kald beigefarge

YSL clutch i gull

Undertøy fra Victorias secret

Kasjmirgenser fra Wild wool (Noen som kan si noe om hvordan de er i størrelsen?)

Louis Vuitton Alma BB i fargen amarante

Regner med at noen av ønskene går i oppfyllelse i løpet av året:-)

Skrevet

Kasjmirgenser fra Wild wool (Noen som kan si noe om hvordan de er i størrelsen?)

De er ganske normale i str. Jeg bruker S eller M, mest S, men velger M i Wild Wool. Det er fordi jeg vil ha dem litt løse, S hadde sikkert passet det også.

Velger gjerne M i ull, det er så nedtur hvis det krymper for mye. Har riktignok ikke opplevd krymping med noen av plaggene fra Wild Wool, men det er greit å ha litt å gå på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde denne tråden var for de med dårlig råd...... På min ønskeliste står ting som nye truser og sokker og en ytterjakke. Kanskje vintersko.

Anonymous poster hash: 1eb28...b3b

• Liker 6
Skrevet

Jeg trodde tråden var for alle som ikke bare kunne gå ut å kjøpe seg akkurat det de har lyst på, uten å tenke på de økonomiske konsekvensene.. "Ikke så god råd" kan jo bety så mangt.

AnonymBruker
Skrevet

- Prompebeholder(du fiser i en slags boks, og så stenges boksen. dette må gjentas helt til boksen har nok antall liter metangass, og til slutt: slipp opp gassen av beholderen i rommet, og rommet vil fylles av en intens gørtlukt). JÆVLIG sært, men fy faen så morsomt. :fnise: Tar ca. 3 mnd å fylle den opp, hvis du gjør det regelmessig.

- Menskopp(drittlei av utblødde, bløte bind)

- Leppeglans fra Gina Tricot

Anonymous poster hash: 1883d...fc7
  • Liker 1
Skrevet

Da har jeg bestilt meg en Wildwool genser, de var jo på tilbud nå, så da var det ekstra kjekt! Tusen takk for hjelp med størrelse!

Skrevet

Her er min liste:)

Intuos5 medium tegnebrett

Bose headset

Ulvang rav ullgenser

Helly Hansen ullundertøy

2XU kompresjonstights

Nike løpesko

Indoorsko

Nudie jeans

Boyfriend jeans

Never Denim jeans

Dressbukse

Chanel chance parfyme

Marc by marc jacobs veske

AnonymBruker
Skrevet

Lyst på en god og varm vinterjakke som ser litt stilig ut også.

Liker lengden på Canada goose jakkene, men synes prisen blir for stiv, samt trenger ikke ha ekte pels..

Noen som har tips til hvor jeg kan finne? :)

Anonymous poster hash: 51b97...c7b
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Hadde ikke denne tråden blitt en hel del mer nyttig om man la ved en link til produktet man ønsker seg?

Det er ikke for å kritisere, men er det bare jeg som ikke får så mye ut av at noen ønsker seg en ullgenser eller et par sko? Om man har en konkret genser eller konkrete sko man ønsker seg så synes ihvertfall jeg at det er mye mer spennende å se det :jepp:

Selv er jeg på utkikk etter hverdagskjoler men jeg finner ingen noen steder :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke denne tråden blitt en hel del mer nyttig om man la ved en link til produktet man ønsker seg?

Det er ikke for å kritisere, men er det bare jeg som ikke får så mye ut av at noen ønsker seg en ullgenser eller et par sko? Om man har en konkret genser eller konkrete sko man ønsker seg så synes ihvertfall jeg at det er mye mer spennende å se det :jepp:

Selv er jeg på utkikk etter hverdagskjoler men jeg finner ingen noen steder :grine:

Det var en god ide synes jeg. Da kan man få inspirasjon til sin egen liste:)

Takk til dere som har delt, forresten.

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Lyst på en god og varm vinterjakke som ser litt stilig ut også. Liker lengden på Canada goose jakkene, men synes prisen blir for stiv, samt trenger ikke ha ekte pels.. Noen som har tips til hvor jeg kan finne? :)Anonymous poster hash: 51b97...c7b

Fjällräven!

Jeg ønsker meg:

Nye jeans

Navy blazer (har siklet litt på en fra Hilfiger)

Daniel Wellington-klokke med marineblå rem

Hatter

Acne-sko...de litt mer robuste, husker ikke hva de heter, ikke Pistol

Og selvfølgelig...cord-bukse! Jeg har ventet på dem i flere år! :P

Endret av Badabing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...