AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 sånne ringer som vi assosierer med enkelte afrikanske kulturer med ringer i ører eller tunge på både damer og menn. Hva er greia? I de afrikanske kulturene skal de ha dette på hele livet, det er deres kultur. Hva skal europeiske menn gjøre når dette ikke er på mote lengre? De har jo hull i ørene så store at man kan ta lillefingertuppen gjennom. Jeg bare undrer meg jeg..... Anonymous poster hash: 46950...682
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Lillfingeren? Det må være noen enorme fingre du har... Anonymous poster hash: 7942e...03d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Lillfingeren? Det må være noen enorme fingre du har... Anonymous poster hash: 7942e...03d Det er forskjell å kutte fingeren og hele handa også da Grusomt eksempel du fant.Anonymous poster hash: b1938...0a0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Om du har gjort det riktig så trekker hullene seg ofte sammen uten smykker inni. Har du gort det galt så er det ikke noe problem å sy de igjen. Problem solved. Anonymous poster hash: 1a2ca...858
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå