Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #1 Skrevet 19. april 2004 Etter fire år som elskerinne for en gift mann som aldri har lagt skjul på at han vil ha i både pose og sekk, har jeg nå satt ned foten. Jeg har fortalt ham at jeg flytter til en annen by snart, og da må det være slutt mellom oss. Trist ja, men herregud så godt. Aldri mer trenge å skvette når telefonen hans ringer, fordi det garantert er kona som lurer på om han ikke er hjemme snart. Aldri mer trenge å ligge i baksetet på bilen når vi skal noe sted, fordi ingen må se at jeg er i bilen. Det er så ydmykende!! Aldri mer være redd for at noen har sett oss. Og aldri mer ha sex av plikt (lysten har gått rett nedover de siste årene) fordi jeg synes jeg skylder ham det fordi han tross alt er så modig å risikere familien sin for min skyld. Aldri, aldri, aldri mer gifte menn!
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2004 #2 Skrevet 19. april 2004 Aldri, aldri, aldri mer gifte menn! Hørtes fornuftig ut!
Doo Wop Skrevet 19. april 2004 #3 Skrevet 19. april 2004 Så fint for deg! :-) Godt du kom til vettet! Dette har sikkert vært ydmykende for deg men jeg tar meg selv i å synes veldig synd på kona jeg da... Lykke til med en singel mann neste gang!
Sarabi Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 FINT! :D Tenk på den stakkars kona som lever uvitende om dette.... Utroskap er det verste jeg vet. Lykke til til deg, og håper du finner deg en uten ring på fingeren
Gjest ?? Skrevet 19. april 2004 #5 Skrevet 19. april 2004 Har du levd med dette i 4 år og ikke sagt ifra før. Nå kan du kanskje definere ham som en drittsekk, noe som han sikkert er og. Men du må ta litt av skylden selv her. Du har latt det være lett for ham å være utro, og er i grunn skyld i mye selv for at ting har gått som det har gått. Og modig...det er ikke ett ord som jeg ville ha satt på ham. Hvis han hadde vært modig så hadde han enten gått ifra kona eller deg....nå så er han bare en feiging som ikke tør å si ifra.
snexi Skrevet 19. april 2004 #6 Skrevet 19. april 2004 Tror jeg jammen du skal være glad for. Tenk hvor mye glede du har gått glipp av ved å ikke få vise din kjærlighet, og heller ikke la alle se at du er elsket.... Finn deg en mann og begynn å leve livet på en verdig måte. Håper du finner din egen " rette" Lykke til.
Gjest Stakkers konen:-( Skrevet 19. april 2004 #8 Skrevet 19. april 2004 Mannen finner nok en ny elskerinne...Men bra for deg at ditt liv går videre! Jeg må si at min dypeste sympati og medfølelse går til konen- hun som ble/og vil bli holdt for narr. Jeg har ikke ord for hvor forferdelig jeg synes bedrag er. Jeg håper hans kone oppdager hva han har gjort/og vil antakelig gjøre igjen. Jeg håper hun forlater ham. Det fortjener han! :-x
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #9 Skrevet 20. april 2004 Takk for innspill. Det var fælt å gjøre det slutt, spesielt da han begynte å snakke om at han ikke får noe fysisk nærhet og sex hjemme i det hele tatt. Jeg sa klart ifra at han må snakke med kona om det hvis han vil at det skal bedre seg, men han sier at hun bare er avvisende og ikke vil prate om det. Jeg synes utrolig synd på ham. Men jeg synes også at jeg fortjener et bedre liv - jeg er mer verdt enn at jeg skal bare skjules og gjemmes og bortforklares. Bør vel nevne at denne mannen har et svært stort sexbehov og har bl.a utbrodert i detaljer for meg hvilke av venninnene mine han ønsker å ha sex med, han har spurt meg om de er glattbarberte nedentil og diverse andre intime ting. Når jeg tenker etter er det f... meg ikke rart at han har vanskelig med å tenne kona. Jeg har dårlig samvittighet ja, for han er lei seg, men jeg er kvalm også, over hva jeg har vært med på.
Rapitap Skrevet 20. april 2004 #10 Skrevet 20. april 2004 (lysten har gått rett nedover de siste årene) fordi jeg synes jeg skylder ham det fordi han tross alt er så modig å risikere familien sin for min skyld. :hår: :o
*Kaisa* Skrevet 20. april 2004 #11 Skrevet 20. april 2004 ....(lysten har gått rett nedover de siste årene) fordi jeg synes jeg skylder ham det fordi han tross alt er så modig å risikere familien sin for min skyld. Kjempemodig! Vet ikke hvem av dere som er feigest, hun som gjemmer seg i baksetet eller superhelten?
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #12 Skrevet 20. april 2004 Kjempemodig! Vet ikke hvem av dere som er feigest, hun som gjemmer seg i baksetet eller superhelten? Nei, du kan så si... Huff, jeg må nesten le jeg også, selv om dette ikke er noe morsomt. Jeg har bare syntes han var modig som risikerte så mye for lille meg. Jeg har vært så dum.
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2004 #13 Skrevet 20. april 2004 Det er utrolig bra at du har sagt stopp - og jeg håper aldri du finner på å utsette deg selv og andre for sånt igjen! Lykke til med å finne Kjærligheten! K
Quinden Skrevet 20. april 2004 #14 Skrevet 20. april 2004 Godt valg syns jeg! Ja, du har vært dum,men du har tross alt gjort det "slutt" i tide, før familien hans har fått varige men. Det med at konen ikke gir ham noe hjemme, tror jeg er bare tull. Det er vel typisk sånne mannfolk, de spiller litt på følelser, sånn at kvinner skal føle seg spesielle og at det er bruk for dem, så hev hodet og se framover, neste gang i forsetet på bilen! Lykke til videre i livet
Rapitap Skrevet 20. april 2004 #15 Skrevet 20. april 2004 Godt valg syns jeg! Ja, du har vært dum,men du har tross alt gjort det "slutt" i tide, før familien hans har fått varige men. I tide? 4 år er jo gått jo. Når vet man om man får varige men da? Er bare litt forveten.
Quinden Skrevet 20. april 2004 #16 Skrevet 20. april 2004 I tide? 4 år er jo gått jo. Når vet man om man får varige men da? Er bare litt forveten. Ja... :oops: 4 år er lang tid, men sånn som jeg forstår det, vet ikke konen om det enda og regner ikke med at familien er i oppløsningen pga av dette forholdet, skjønt jeg syns det er tragisk at konen har blitt ført bak lyset over så lang tid. Forvetenskap er en dyd
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2004 #17 Skrevet 20. april 2004 Good for you! Jeg hadde også et sånt forhold. Dvs. jeg hadde tre sånne etter hverandre. Til å begynne med passet det meg, men etterhvert ble det bare ydmykende. Det er ikke moro å måtte være en hemmelighet, alltid måtte gjemmes, aldri kunne ringe, aldri kunne planlegge noe sammen. Til alle dere som fordømmer oss som har hatt forhold til gifte menn - som regel planlegger vi det ikke - vi bare forelsker oss, på samme måten som dere har forelsket dere i kjærestene deres. Og lenge kan vi lure oss selv til å tro at vi vil ha det sånn også, men vi vil jo egentlig ikke det. Vi vil jo at han skal forlate konen sin for oss.... innerst inne. Så lenge konen ikke vet noe, er det ikke synd på henne i mine øyne. Hvis hun synes hun lever i et bra ekteskap så gjør hun det, og har det bra - men det er en annen diskusjon. (Jeg har vært der også, så jeg vet det.. Det var da jeg fikk vite det at det ble helvete). Nå er jeg nybegynner i et kanskje fremtidig forhold til den første av mine tre elskere, og denne gangen er jeg ikke hemmelig. Han er skilt, og jeg har møtt henne - hun visste forøvrig om meg fra første dag omtrent sist gang så henne hadde jeg vondt av, men jeg klarte ikke å holde meg unna ham. Klarer ikke nå heller, men nå er han min hvis jeg vil ha ham.... Problemet ligger i at han bor tjue timers flytur unna..... Så; good for you, anonym! Det ligger noe bedre og venter rundt hjørnet for deg.....
blåveis Skrevet 20. april 2004 #18 Skrevet 20. april 2004 Så lenge konen ikke vet noe, er det ikke synd på henne i mine øyne. .. Det er vel synd på alle som blir bedratt, vel??? :o
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2004 #19 Skrevet 20. april 2004 Jo, på sett og vis - men ikke hvis hun ikke vet det selv. Det gjør ikke vondt før du vet det. Altså, jeg mener - det er selvfølgelig synd at hun har en utro mann.... og synd at hun ikke vet hva hun er gift med. Men det vil ikke plage henne før hun får vite det.... skjønner du? Det høres sikkert kynisk og selvrettferdiggjørende ut, men det er ikke sånn det er ment....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå