Gå til innhold

Nå må jeg ha fitte snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er forskjellen på oss menn og dere kvinner, vi menn trenger sex. Kvinner klarer seg fint uten.

Anonymous poster hash: 39010...762

HVEM på denne jord har fortalt deg om denne idiotiske påstanden?????

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Estetisk sett er det det. Er ikke mye opphissende å se på ei lita tommelfinger-pikk.

Haha, er det mulig. Det er ikke størrelsen som teller vet du ;)

Anonymous poster hash: e9b4b...e85

Anonymous poster hash: 6ba53...0d7
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Det er forskjellen på oss menn og dere kvinner, vi menn trenger sex. Kvinner klarer seg fint uten.

Dummeste jeg har lest på lenge! Hvilken begrunnelse har du for dette?

AnonymBruker
Skrevet

HVEM på denne jord har fortalt deg om denne idiotiske påstanden?????

Erfaring. Kvinner har ikke det samme behovet for sex som menn har.

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvilke kvinner du har vært borti :)

• Liker 6
Skrevet

Jeg har også merket forskjeller, men det finnes alltid unntak. :)

Skrevet

Tråden er ryddet. Det er ikke lov med noen form for kontanktannonser eller oppfordring til handlinger som strider mot norsk lov.

Estrella, mod.

• Liker 1
Gjest øst94
Skrevet (endret)

.

Endret av øst94
AnonymBruker
Skrevet

Bor du i Oslo så er det bare til å dra ned på Aker Brygge og tråkke litt rundt til du ser ei dame som ser fin ut, gå bort og viske henne rett i øret og spørre, "lyst til å pule?".

Skrevet

Bor du i Oslo så er det bare til å dra ned på Aker Brygge og tråkke litt rundt til du ser ei dame som ser fin ut, gå bort og viske henne rett i øret og spørre, "lyst til å pule?".

Hadde ting vært så enkelt hadde det vært fint.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (kvinne) ble også litt tent av å lese enkelte av innleggene her. Har en liten fantasi om å være med en gutt/mann som er litt yngre enn meg. Vet ikke helt hvorfor akkurat, men virker bare spennende.

Anonymous poster hash: d04b1...bdf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg kan hjelpe! :) MEN, jeg har en fise-fetisj. Alle partnerene mine har måttet godta det, ellers ville det ikke vært noe vits for meg. Da foretrekker jeg å sitte på ansiktet til partneren/eller han sitter på mitt, også fyrer vi løs. Det er kjempesært, men helt siden jeg var ung var promp noe som tente meg. Til vanlig har jeg veldig lite luft i magen, så før akten må vi spise mye luft-fremkallende mat, som erter, bønner, loff m.m. Det er også viktig med lukt, så hvitløk er et godt tips. Hvitløk gir meg gass for sikkert et døgn :fnise: , så det funker ikke bare for lukten. Egg er også digg, da det har en karakteristisk lukt(en ekte eggegørt).

Noen ganger har vi gjetteleker hvor vi skal gjette hva den andre har spist!!! :fnise: Jeg dør!!!! Men det er deilig når man er så frigjort at ingenting er flaut. Jeg tenner ikke på bæsj, men når man tenner på prupp, kan det jo hende at det kommer litt, da man spiser veldig 'fjertete' mat. Rimjob er også et must.

Bare tenk dere. Du ligger der med den personen du tenner mest på i verden. Han/hun ligger på magen, og du ligger med hodet mellom beina til vedkommende. Du trekker rumpeballene fra hverandre, har god utsikt mot åpningen, og begynner å slikke intenst(merker jeg blir kåt allerede). Hvis man da har spist mye erter/loff, og man slapper av i endetarmsåpningen, da kan det fort komme en skikkelig fjert også. Jeg tuller ikke, men da kommer jeg på to sek, uten at han engang har vært bortpå meg. :P

Bli med TS, det er deilig ;)

Anonymous poster hash: 7b7fd...a8b
  • Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

2emcqz4.jpg

Satan så morsom jeg er. Og overtrøtt.

Skrevet

2emcqz4.jpg

Den var ikke dum

Skrevet

2emcqz4.jpg

Hahahhahahhhahahahaa

Gjest BabyBlue
Skrevet

Den var ikke dum

Nå sparte jeg deg strevet med å jakte ned fitte kl. kvart over 2 på natta. Sov godt :laugh:

Skrevet

2emcqz4.jpg

Jeg skal så sykt lage en sånn til kjæresten min som er i militæret! Hahahah, han hadde driti på seg av latter. Den der må jeg pikemeg dele på en kompis sin vegg.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg skal så sykt lage en sånn til kjæresten min som er i militæret! Hahahah, han hadde driti på seg av latter. Den der må jeg pikemeg dele på en kompis sin vegg.

Jeg googlet faktisk fleshlight og tenkte å dele det som tips, men dette virket som en morsommere nødløsning... :fnise:

Skrevet

Jeg må innrømme jeg faktisk har laget noe lignede før, og det funket ikke særlig bra. :(

Skrevet

Jeg må innrømme jeg faktisk har laget noe lignede før, og det funket ikke særlig bra. :(

Kanskje du ikke er en handyman. Men jeg tror det må en dunge med glidemiddel oppi den der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...