Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke fått så mange svar på et par ting jeg lurer på, så derfor henvender jeg meg til dere her inne. I håp om dere kanskje kan dere deles erfaringer ?

1. Hvis man dumper kjæresten, hvor "mye" bør man dumpe dem evt?

Bør en bare kutte ut små elementer av relasjonen, som sex, nærhet og den slags? Og så fortsette den daglige praten og kontakten som vanlig?

2. Hvor mye bagasje bør en ha med seg inn i et nytt forhold?

(Og hvor mye kan en forvente av en ny flørt en har begynt å holde på med?)

3. Kan man egentlig være bare venner med eksene sine?

Hvor mange av eksene dine er du venner med f.eks?

Ser frem til en tilbakemeldinger. Svar gjerne seriøst, fordi jeg er havnet i en situasjon nå hvor jeg lurer på hva det er som egentlig er best.

Hvordan er deres erfaringer?

Anonymous poster hash: 2cfa5...b71
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest
Skrevet

Tror ikke det finnes noe svar som fungereri alle brudd. Hvordan var bruddet, car dere enige om å gå fra hverandre, hvor mye følelser er det igjen?

Skrevet

Avhengig av forholdene rundt hvorfor dere gjør det slutt. Om det er fordi det ikke er kjærestefølelser igjen, men kanskje fortsatt vennskaplige følelser og et greit forhold sånn, så gjør det jo ingenting å fortsatt være venner. Selv er jeg var en stund venn med en av mine ekser, til en viss grad - nå har vi bare ikke kontakt fordi vi driver med vårt på hver vår kant. Resten har jeg lite til ingen kontakt med, mye på grunn av geografiske og sosiale årsaker (henger ikke i samme krets). Om dere er i samme krets og har veldig mange felles venner, er det jo greit å kunne ha en ålreit tone.

Men du bør være ferdig med eksen din før du går inn i et nytt forhold. Ikke sitt og lengt/sende "savner deg" meldinger mens du og nye-kjæresten sitter og ser på film liksom, det er ufint.

Skrevet

1. Alt, ikke gi den andre forhåpninger

2. Ingenting, du må bli ferdig med det før du går inn i et nytt

3. Egentlig ikke. Med mindre begge mistet følelsene for hverandre. Man må ellers la det gå en lang stund før man prøver det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...