AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Er det mulig å virkelig få følelser for en man kun har kjent i et døgn? Jeg håper ikke at følelsene mine lurer meg. Og jeg tror det virker som han synes det samme. Er det noen som har erfaringer med dette? Hvordan endte disse følelsene etter hvert? Ble det noe mellom dere? Haha, jeg trodde ikke det kunne være mulig før i dag... Anonymous poster hash: 9730c...19a
Gjest HappyWaffle Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 du er betatt det kan man bli om man bare ser en superhot fyr på gata å forelskelse er noe dypere
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Jeg får prøve å bli bedre kjent med han! Jeg vil ikke kaste meg ut i et forhold heller, om jeg ikke er 100% sikker Anonymous poster hash: 9730c...19a
Steinar40 Skrevet 28. juli 2013 #4 Skrevet 28. juli 2013 Det er mulig å bli forelsket, ja. Det kan skje på sekunder.
Mab75 Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Ja, opplevde det samme for litt over en måned siden. Ble umiddelbart betatt og det gikk ganske raskt over i forelskelse. I dag er vi kjærester, men vi tar det allikevel med ro. Vi må jo bli skikkelig kjent med hverandre. Jeg har funnet ut at jeg ikke skal overanalysere, men bare nyte :D 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå