Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi vil leie grendehuset og selskapet sak være kun for ungdommene og vår datter som fyller 18 neste helg aner ingenting.. altså en overaskelsesfest :)

Ønsker tips til hvordan vi best kan organisere det, hva vi kan servere, blir det riktig mange skal de da ha med medbragt mat og drikke? Undeholdning og pynting musikk? Noen tips?

Ungdommer mellom 16 og tyve kommer , vi har derfor sagt at alkohol er tillatt, men med måte, noen av vennene drikker ikke og det er også greit. Noen erfaringer her med/uten alkohol?

Vi skal ikke være tilstede men like ved om det er behov for skyss etc.

Mange spørsmål.... har dere noen lure svar?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel.. Dette er mine erfaringer i en alder av 21 :P Skal sies at jeg aldri har stelt i stand til lignende, men deltatt på noen ihvertfall..

- Dere har sagt ja til alkohol og dere skal ikke være tilstede? Hva om mindreårige får drikke eller om noen myndige får for mye drikke?

- Det tar ikke lange tiden før "hele byen" vet at XX har fest på grendehuset. Jeg hadde enten leid inn noen vakter eller vært tilstede for å hindre at uvedkommende ødelegger festen..

- Jeg hadde servert lett mat, feks taco/pizza.. Eller droppet maten og heller servert potetgull ++. Dere kan servere enkel drikke som brus, juice, vann. ++

Ellers er det veldig bra at dere stiller opp som sjåfører!:-)

Anonymous poster hash: 8f406...a92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...