Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Kan du forklare litt om hvorfor du valgte å være utro, om hvordan det føltes for deg ovenfor din partner (bl.a. hadde du dårlig samvittighet eller ikke?) Det hadde vært greit å forstå mer om hvordan utroe tenker
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Er det avgjørende for noe da? Anonymous poster hash: f5cdb...5de
Steinar40 Skrevet 28. juli 2013 #3 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Jeg har ikke vært utro, men min teori er at de som er utro ikke tenker. Og at det er det som er problemet. Og fest og fyll gjør aldri risikoen for utroskap noe mindre. Endret 28. juli 2013 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2013 #5 Skrevet 28. juli 2013 Jeg har ikke vært utro, men min teori er at de som er utro ikke tenker. Og at det er det som er problemet. Og fest og fyll gjør aldri risikoen for utroskap noe mindre. Men du hadde med vitende vilje et lengre forhold til en gift kvinne, hva er forskjellen på det og å være utro, mener du? Anonymous poster hash: 5311a...7be 2
Steinar40 Skrevet 28. juli 2013 #6 Skrevet 28. juli 2013 (endret) Men du hadde med vitende vilje et lengre forhold til en gift kvinne, hva er forskjellen på det og å være utro, mener du? Anonymous poster hash: 5311a...7be Forskjellen er at jeg ikke hadde noen forpliktelser til noe annet menneske. Men ellers er det jo ikke akkurat noe positivt å bidra til andres utroskap selvfølgelig. Og derfor kommer det heller aldri til å skje igjen. Jeg har gjort denne feilen med en person og det skal være nok til å ha lært. Spesielt ettersom det ikke kunne blitt mer psyko om man hadde skrevet et manus. Endret 28. juli 2013 av Steinar40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå