Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei til dere jenter/damer der ute. Kjenner er forelsket/ betatt i en butikk dame, tar meg selv i og rødme litt når hun sitter i kassen. Har likt hun lenge, og ser jo at hun ikke akkurat syns jeg er ekkel. Så hvordan skal jeg klare og få nummer hennes uten og spørre, eller hvordan skal jeg gå frem uten og drite meg helt ut. Er faktisk 27 år, men ikke lett den kjærligheten. Blir aldri forelsket, men hun her vil jeg vite mer om og bli kjent.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Du kan jo gi henne nummeret ditt? Betal kontant neste gang og gi en lapp med nummeret ditt på sammen med pengene :)

Skrevet

Du kan jo gi henne nummeret ditt? Betal kontant neste gang og gi en lapp med nummeret ditt på sammen med pengene :)

trodde jenter syntes det var barnselig og gi lapp med nummer. Det eneste jeg risikerer er og drite meg helt ut og må finne ny butikk og gå på:-D men kan ikke la dette gli forbi når jeg kjenner sommefuglene i magen. Så noe må jeg hvertfall gjøre:-)
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det er selvfølgelig mindre barnslig å si rett ut at du har lyst å bli bedre kjent og spørre om nr hennes, men det ville du jo ikke ;) Så det nest beste er å gi lapp. Jeg hadde blitt smigret, uansett om jeg var interessert eller ikke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...