AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Hva synes jentene her om at man skriver at man har en god jobb/utdanning i profilteksten? Føler jo ikke at jentene som liker meg av den grunn er golddiggers, er jo en del av personligheten min spør du meg At man tar ansvar for livet sitt osv.. Anonymous poster hash: 4edda...931
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 Vel, det handler jo svært mye om hva man selv gjør med livet sitt da. Hvilken situasjon man er, hvor man bor, hvor gammel man er. Og ikke minst, sine egne ønsker om hvordan en ønsker sin situasjon til å være. Dog, det handler jo ikke bare om ønsker. En må jo ta tak i noe for at noe skal skje. Vi begynte alle på gutte- eller jenterommet hos mamma (eller pappa), men å forbli komfortabel der uten noen videre intensjoner om å gjøre noe annet, så forteller jo det svært mye om en person.. Og det er jo ikke alltid en trenger å kjenne en person så veldig godt for å vite mye om personen heller. Og hvis en vet mye om en person, så kjenner en jo personen til en viss grad også, fordi det er mange faktorer i livene våre som forteller svært mye om hvordan vi selv er som person. Anonymous poster hash: ed187...880
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Jeg mener ikke det at alle som ikke har god jobb/utdannelse ikke tar ansvar for livet sitt btw. 25 år er jeg Anonymous poster hash: 4edda...931
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå