AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Skrevet 27. juli 2013 Hei. Jeg vil tjene mer penger i tillegg til den faste jobben min. Har lyst å tjene minst 3-4000 ekstra i måneden. Bortsett fra å finne en bedre betalt jobb, hva kan jeg gjøre? Finnes det noe som kan gjøres hjemmefra? Jeg vil ikke jobbe som telefonselger. Lurte på å jobbe som barnevakt, men hvor annonserer en det? Noen som vet om noen lettvinte måter å tjene penger på som ikke er så slitsomt? Kanskje noe en kan gjøre i helger. Anonymous poster hash: 4fe50...6bc
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #2 Skrevet 27. juli 2013 Er det noen som så på frustrerte fruer i de episodene med hun Susan som begynte å jobbe på internett? Hun fikk bra betalt for å gå rundt i huset sitt og gjøre husarbeid i undertøyet mens hun hadde på webkamera. Noe sånt kunne jeg tenkt meg. Men det er vel kanskje ikke så lett å finne ut hvordan en gjør det. Anonymous poster hash: 2e9f5...fac 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Skrevet 27. juli 2013 En eller annen jobb, som kan kan drive fra hjemmekontor da? F.eks, en translater, for tekster til filmer og serier f.eks? Eller, en anmelder, av film / musikk / programmer, osv. Anonymous poster hash: 95913...923
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #4 Skrevet 27. juli 2013 Hei. Jeg vil tjene mer penger i tillegg til den faste jobben min. Har lyst å tjene minst 3-4000 ekstra i måneden. Bortsett fra å finne en bedre betalt jobb, hva kan jeg gjøre? Finnes det noe som kan gjøres hjemmefra? Jeg vil ikke jobbe som telefonselger. Lurte på å jobbe som barnevakt, men hvor annonserer en det? Noen som vet om noen lettvinte måter å tjene penger på som ikke er så slitsomt? Kanskje noe en kan gjøre i helger. Anonymous poster hash: 4fe50...6bc Du kan få jobben som min elskerinne Anonymous poster hash: 9ccc0...e2b
Adhara Skrevet 27. juli 2013 #5 Skrevet 27. juli 2013 Har du noen bekjente som trenger husvask? Kanskje det kunne vært noe? 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #6 Skrevet 27. juli 2013 Hvis du er fin kan du jobbe som glamour modell Anonymous poster hash: aad3d...4d5 1
Gjest Kv84 Skrevet 27. juli 2013 #7 Skrevet 27. juli 2013 Hjelpe naboer med mathandling, kanskje de gir deg litt penger i betaling. Lage ting og selge på Epla.no Vaskejobb? Garasjesalg iblant når det trengs.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #8 Skrevet 27. juli 2013 Hvis du er smart (noe jeg ikke tror du er) så kan du jobbe som mattehjelp/lærer for dumme skoleelever eller BI studenter. Anonymous poster hash: aad3d...4d5 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #9 Skrevet 27. juli 2013 En eller annen jobb, som kan kan drive fra hjemmekontor da? F.eks, en translater, for tekster til filmer og serier f.eks? Eller, en anmelder, av film / musikk / programmer, osv. Anonymous poster hash: 95913...923 begge disse yrkene trenger man jo utdanning, erfaring og nettverk for å kunne h Hei. Jeg vil tjene mer penger i tillegg til den faste jobben min. Har lyst å tjene minst 3-4000 ekstra i måneden. Bortsett fra å finne en bedre betalt jobb, hva kan jeg gjøre? Finnes det noe som kan gjøres hjemmefra? Jeg vil ikke jobbe som telefonselger. Lurte på å jobbe som barnevakt, men hvor annonserer en det? Noen som vet om noen lettvinte måter å tjene penger på som ikke er så slitsomt? Kanskje noe en kan gjøre i helger. Anonymous poster hash: 4fe50...6bc Når jeg var student hadde jeg en vaskejobb der jeg vasket på et kontor to ganger i uka. Så lenge jeg var der med 2-4 dagers mellomrom kunne jeg komme når jeg ville utenom arbeidstid. Veldig lett jobb, og tjente vel et par tusen ekstra i måneden etter skatt. Jobbet også som telefonintervjuer. Altså ikke salg, men de som ringer opp og utfører markedsundersøkelser. Jobbet på kvelder, og en sjelden gang i helger. Lønn varierte etter hvor ofte jeg jobbet, men fikk som regel inn 2-3000 i måneden Anonymous poster hash: dd611...32e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #10 Skrevet 27. juli 2013 Prostitusjon? 1-3 ganger i måneden din og du har nådd målet ditt. Holder sikkert med 1-2 faste kunder og. Mer seriøst? Du må nesten skrive om hvor gammel du er, hvor du bor, hva du ikke kan tenke deg å gjøre, om du har tenkt å skatte for det osv. Anonymous poster hash: b0016...9d2
Klatt Skrevet 27. juli 2013 #11 Skrevet 27. juli 2013 Er det noen som så på frustrerte fruer i de episodene med hun Susan som begynte å jobbe på internett? Hun fikk bra betalt for å gå rundt i huset sitt og gjøre husarbeid i undertøyet mens hun hadde på webkamera. Noe sånt kunne jeg tenkt meg. Men det er vel kanskje ikke så lett å finne ut hvordan en gjør det. Anonymous poster hash: 2e9f5...fac Er dette TS?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #12 Skrevet 27. juli 2013 Er det noen som så på frustrerte fruer i de episodene med hun Susan som begynte å jobbe på internett? Hun fikk bra betalt for å gå rundt i huset sitt og gjøre husarbeid i undertøyet mens hun hadde på webkamera. Noe sånt kunne jeg tenkt meg. Men det er vel kanskje ikke så lett å finne ut hvordan en gjør det. Anonymous poster hash: 2e9f5...fac Neida, det finnes massevis av sider der du kan få betalt for den type ting. Bare et googlesøk unna. Anonymous poster hash: 7037f...102
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. juli 2013 #13 Skrevet 27. juli 2013 Har du en hobby? Søk opp om det går ann å tjene penger på det. 2
Black March Skrevet 27. juli 2013 #14 Skrevet 27. juli 2013 Treningsinstruktør kan jo for eksempel fungere?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #15 Skrevet 27. juli 2013 Jeg tror det er for dårlig betalt å være barnevakt, så det kommer jeg ikke til å gjøre. Tror nok ikke jeg kommer til å prostituere meg heller. Ikke verdt det. Ja, jeg har lyst å jobbe med noe ala susan i frustrerte fruer. Men finner ikke ut hvordan en skaffer en sånn jobb. Skal søke litt rundt på nettet. TS Anonymous poster hash: 2e9f5...fac
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #17 Skrevet 27. juli 2013 Si ifra hvis du finner noen på nettet av slike tjenester da,TS,for jeg er også interessert i å tjene en slant eller to ekstra;)Anonymous poster hash: f003f...53f
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #18 Skrevet 27. juli 2013 Er dette TS? Hvis det er det bruker hun to forskjellige kontoer. Hvis koden som står etter "Anonymous poster hash" er lik er det postet fra samme konto. Det gjelder bare i samme tråd, poster man i en annen tråd vil man få en annen kode. Anonymous poster hash: 41436...f75
Gjest Daenerys Skrevet 28. juli 2013 #19 Skrevet 28. juli 2013 Tråden er ryddet for oppfordring til lovbrudd. Daenerys, mod.
Little sister Skrevet 28. juli 2013 #20 Skrevet 28. juli 2013 Flink til å bake/dekorere? Kan fort få 700 for en kake pyntet med mmf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå