AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #1 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg drikker soyamelk daglig i form av kanskje et halvt glass til en kaffedrikk da jeg ikke tåler vanlig melk(ei heller laktoseredusert). Det er jo advart mot soyamelk i større mengder pga hormonelle endringer osv - men er det noen som har spurt lege om dette og fått et "fornuftig" svar? Har lett litt på nett, men kildene som oppfordrer til å unngå det viser kun til studier hvor man har inntatt store mengder/spedbarn har fått soyaerstatning istedetfor morsmelk osv. Det er jo ikke relevant i mitt tilfelle.......... Anonymous poster hash: 4aee5...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piri Formis Skrevet 27. juli 2013 #2 Del Skrevet 27. juli 2013 Hva med havremelk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #3 Del Skrevet 27. juli 2013 Hva med havremelk? I kaffe?...... Hverken rismelk eller havremelk egner seg i kaffedrikker - hverken kaldt eller til steaming, det smaker supersurt og grusomt vil jeg nesten påstå. Jeg lurer egentlig mest på om soyamelk er helt fint å drikke i normale mengder under graviditet Anonymous poster hash: 4aee5...b62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 8. august 2013 #4 Del Skrevet 8. august 2013 Tror det skal gå heeelt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #5 Del Skrevet 8. august 2013 Soya er jo et sterkt allergen da, så tror jeg ville unngått det i størst mulig grad uansett. Anonymous poster hash: 7e688...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå