Gå til innhold

Tips til å få utleiere interessert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter et sted å bo i Tromsø. Ringer og sender epost, men likevel er det vanskelig ettersom det er så stor konkurranse.

Hvordan går man frem når man ringer? Man introduserer seg selv, men hvordan får man dem til å holde på interessen?

Min historie skiller seg ikke akkurat fra noen andres sin: Er en fattig student som trenger et sted å bo til studiestart :P

Takker for svar!

Anonymous poster hash: 6eaeb...cee
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mitt tips er å legge ut en "ønskes leid"-annonse på finn.no, og eventuelt i lokalavisa. Da kan du være heldig å bli kontaktet av utleiere som av ulike grunner ikke ønsker å legge ut leiligheten sin på finn.no.
Vet det ikke var det du spurte om, men det var slik vi fikk leiligheten vi bor i nå (i Oslo). Flott leilighet med perfekt beliggenhet til spottpris (ettersom vår utleier prioriterte å få leietakere han kan stole på, fremfor å få max husleie).
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt fra kilder som ønsker å forbli anonyme at ved å i tilegg tilby på seg selv, så øker interessen ytterligere. Oftest betinget hvis utleier er av mannlige kjønnet og leietaker av kvinnelige.

Anonymous poster hash: eb147...272
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt fra kilder som ønsker å forbli anonyme at ved å i tilegg tilby på seg selv, så øker interessen ytterligere. Oftest betinget hvis utleier er av mannlige kjønnet og leietaker av kvinnelige.

Anonymous poster hash: eb147...272

Vet du hva, jeg har blitt kontaktet av slike ekle griser og jeg vil heller på gaten enn å synke så lavt.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt tips er å legge ut en "ønskes leid"-annonse på finn.no, og eventuelt i lokalavisa. Da kan du være heldig å bli kontaktet av utleiere som av ulike grunner ikke ønsker å legge ut leiligheten sin på finn.no.
Vet det ikke var det du spurte om, men det var slik vi fikk leiligheten vi bor i nå (i Oslo). Flott leilighet med perfekt beliggenhet til spottpris (ettersom vår utleier prioriterte å få leietakere han kan stole på, fremfor å få max husleie).

Det har jeg gjort og jeg har kun fått henvendelser fra 4 useriøse og ekle menn. :( ts

Skrevet

Det har jeg gjort og jeg har kun fått henvendelser fra 4 useriøse og ekle menn. :( ts

Æsj da :kvalm: Jeg la ut annonse sammen med mannen min, så opplevde heldigvis ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...