Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marius
Skrevet

Her om dagen så sto jeg på perrongen og ventet på t-banen. Det sto andre folk rundt meg. Ei ung jente i begynnelsen av 20-årene sto nærmest meg. Jeg sto i mine egne tanker og så ned på bakken.

Plutselig så går den unge jenta i fyr og flamme, og sier at jeg driver og stirrer på føttene hennes. Hun kalte meg en pervers fyr med fotfetisj (noe jeg forøvrig ikke har), før hun gikk lenger vekk.

Jeg ble stående der, helt paff over opplevelsen. Hadde hun kanskje komplekser for sine føtter? Det er jo enkelte jenter som har det. Er det da ikke bedre å la være å ta på seg åpne sandaler?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes jo litt creepy ut.

Jeg har aldri hørt om noe lignende skje på noe perrong til t-banen.

Kanskje du bare ga inntrykk av at du hadde litt problemer med å ikke titte diskré på henne, så når henne oppdaget at du gjerne var noe utenom det normale, så ville henne gjerne påpeke det, fordi hun følte det særskilt ubehagelig..?

Ser ikke noe problem å si i fra til fremmede på gaten hvert fall, om en skulle føle for det.

Anonymous poster hash: 6973c...a0c
AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde sikkert mensen. Kvinner blir ekstra irrasjonelle da.

Anonymous poster hash: 1787c...5b5
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oslo, t-bannen, i Nord retning? Kan være at hun opplevde han ene pervoen vi har her - jeg har nemlig opplevd ham og mine venninner også - han stirrer på føter og og tar bilder av føtter uten å spørre, sier han har "greia for føtter". Creepy fyr, må jeg si. Men du fikk jo sikkert kjeft uforkjent fordi hun er nå skremt og mistenker alle.. :(

Anonymous poster hash: bb5db...8ac

Gjest Radowan
Skrevet
Jeg ble stående der, helt paff over opplevelsen. Hadde hun kanskje komplekser for sine føtter? Det er jo enkelte jenter som har det. Er det da ikke bedre å la være å ta på seg åpne sandaler?

Prinsesse-syndom. Ikke tenkt på det. Evt. trøst deg med at hun mest sannsynlig kommer til å ende opp som NAV-avhengig, med ørten forskjellige unger fra forskjellige menn, fordi ingen tåler trynet på henne i lengden.

Skrevet

Hun er sikkert en av dem som poster instaweatherbilder av føttene sine.

Skrevet

Neste gang du møter folk som gjør sånne ting, så sier du :ikke innbill deg ting, jeg står her i min egen verden... Må bare sette hun på plass, bitch

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Prinsesse-syndom. Ikke tenkt på det. Evt. trøst deg med at hun mest sannsynlig kommer til å ende opp som NAV-avhengig, med ørten forskjellige unger fra forskjellige menn, fordi ingen tåler trynet på henne i lengden.

Tøys! Kvinner skal ikke finne seg i å bli trakassert av menn. Det er flott at jenta sa klart i fra om at slikt ikke kan tolereres!! Oppfordrer alle medsøstre til å følge hennes eksempel når de forulempes.

Gjest Gjest
Skrevet

Tøys! Kvinner skal ikke finne seg i å bli trakassert av menn. Det er flott at jenta sa klart i fra om at slikt ikke kan tolereres!! Oppfordrer alle medsøstre til å følge hennes eksempel når de forulempes.

Det og se på noen er ikke og trakassere.

Gjest Radowan
Skrevet

Burde bli påbudt med kamuflasje-burka, bare for å være helt sikker på at ingen kvinner tilfeldigvis havner innenfor en manns synsfelt.

Skrevet

Visst det er et problem for deg å bli sett på i forbifarten så burde du jo gå i burka...

Hehe, jeg ser det før meg, nå skal vi virkelig kjefte på folk som stirrer, vi må bare sjekke legg først, sånn at vi ikke kjefter på barn, for barn stirrer å ser på ting men mener ikke vondt med det. Skal vi si at gutter på 13 år ikke har lov å se på jenter? Bra plan

AnonymBruker
Skrevet

Forulempes? Fyren sto i sine egne tanker og tittet ned.

Sett at jeg står på en perrong og mannen ved siden av meg står og ser ned i bakken. Selv dersom det kan se ut som denne mannens blikk kan sveipe bortom meg når han ser i bakken, vil reaksjonen min selvsagt være "Nå innbiller jeg meg ting, han står jo bare og ser ned i bakken og mener ikke noe vondt". Ikke "Perverse jævel!". Det samme gjelder alle normale, ikke-innbilske mennesker.

Anonymous poster hash: 2393b...a4d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...