Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva i alle dager gjør man når følelsene for en fyr ikke vil slippe??

Og jeg må se han på jobben hver dag.....Han vet om følelsene mine, men han flørter, sender sms, ringer osv. Han har nettopp fått seg ny kjæreste.

Vi har aldri hatt noe kjærlighetsforhold, bare et nært vennskap. Han kjenner meg ut og inn, men når jeg vil prate om hvordan jeg har det, trekker han seg.

Når jeg prøver å unngå han, tar han kontakt og jeg smelter med en gang.

Litt uryddig dette her, men jeg er så frustrert. Livet mitt dreier seg kun om å tenke på han uansett hva jeg prøver å gjøre.

Noen som har noen gode råd/har erfart noe lignende og kommet seg ut av det.

Vi er begge i slutten av 30 årene....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønner godt hva du snakker om fordi jeg er i en liknende situasjon selv. Jeg tror mannfolk har glede av å ha damer hengende i en tynn tråd hele tida. Det er helt håpløst å ha det sånn og føle seg brukt på en måte. Eneste du ( og jeg ) kan gjøre er vel å bli steinhard og ikke la oss manipulere. For det er vel det dette dreier seg om. Uff, håper du finner ut av det hvert fall!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er litt trøst i at det finnes flere av oss er i denne forb.......situasjonen.

Vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvt å være steinhard mot han.

Èn gang kokte det over for meg og jeg skjelte han ut etter noter. Men han "forsto meg ihjel" og jeg smeltet igjen og igjen.

Jeg er jo så ufattelig glad i han også, og vi har en kommunikasjon som jeg aldri har opplevd med noen tidligere. Det er bare det at han ikke har de riktige følelsene for meg, men han vil ikke slippe meg likevel.

Burde sluttet i jobben og flyttet langt unna, men jeg trives så godt på og hjemme, selv om dette nesten tar knekken på meg...

Skrevet

Jeg har en tro på at alle følelser som ikke får næring vil gå over av seg selv, riktignok tar det tid, men en eller annen gang går det over..

Kanskje det hjelper å sette seg ned og finne negative ting ved fyren? Mulig det er slemt, men det hjelper i alle fall meg. Og han vet jo ikke hva jeg tenker.. Jeg tror mange går og håper, litt i alle fall - selv om de nok vet at det er dumt, det beste er å si til seg selv at det blir ikke noe av likevel. Jeg vet det er vondt å være "streng" med seg selv, og feks nekte seg selv å snakke med fyren, men jeg tror likevel det hjelper..

Lykke til i alle fall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...